Gå til innhold

Angående hygiene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som synes det er litt ekkelt å bli tafsa i ansiktet av mannen om morgenen før hendene er vaska?

Altså, hvem vet hvor de har vært i løpet av natta...

Jeg får litt noia, men hva syns dere andre?

Anonymous poster hash: 570dc...5c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han er ikke av de som klør seg i rompa, hadde han vært det, hadde det vært noe annet. Men jeg dusjer på morgenen, så om han tar meg i ansiktet tross sæd og lignende, så får det bare være, går rett fra senga til dusjen jeg så :P

(dusjer kroppen på kvelden, og håret og kropp på morgenen)

Anonymous poster hash: 57d56...e98
Skrevet

I og med at jeg med glede utfører BJ, så ser jeg ikke helt at hender utenpå huden min i ansiktet skal være noe stress ;)

Anonymous poster hash: 48f86...a07
Skrevet

What? Hvem tafser hverandre i ansiktet med en gang de våkner? Og hvor skitten kan han bli på hendene når han sover? Og du vasker deg vel i fjeset når du står opp...

Skrevet

Til HI, helt enig med deg. Ikke noe særlig hygienisk. Nå tar sjelden mannen min på mitt ansikt, men hadde ikke likt det noe særlig. Sikkert ingen krise om det skjer en sjelden gang. Men selv har jeg selvsagt helt nyvaskede hender før jeg tar på meg selv i ansiktet, tar på krem etc. :)

Anonymous poster hash: ac4ea...cac
Skrevet

Tror aldri jeg har opplevd å bli tafsa i ansiktet. Hender han stryker meg på kinnet, men sjelden på morgenen. Synes det hørtes litt irriterende ut å bli tafsa i ansiktet, men tror ikke jeg hadde syntes det var ekkelt. Står stort sett opp og vasker meg litt om morgenen.

Skrevet

Uggh... spar meg for tafsing i ansiktet om morran. Mere nok med å våkne!

Skrevet

Jisses, dere er jo ner germafobic enn meg. Og det sier litt!

Anonymous poster hash: 36623...ee5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...