Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Datteren min går på en aktivitet der det er foreldrene på omgang serverer kake eller kjeks i pausen. Jeg synes egentlig ikke noe om at det skal være kakeservering slik hver uke. Nå er det snart vår tur og jeg tenkte heller å lage fylte ostehorn og oppskåret frukt eller noe sånt. Er det sært når de har en tradisjon med søtt gjennom mange år? Anonymous poster hash: 51b42...f65 Anonymous poster hash: af689...09a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg er helt enig med deg. Det er en uting med kjeks og saft hver uke. Bra noen tenker litt på helsen også HI Anonymous poster hash: 10cf8...3bb
har jente og gutt og ny spire Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 mmm,høyres godt ut! ikkje sært i det heile tatt!
TPK Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Nei, jeg er enig med deg! I idrettshallen der våre har begynt nå selges det bare vafler i cafeen, hver ettermiddag. Skal ikke idrettslaget liksom støtte sunt kosthold i tillegg til aktivitet?
Tro smo konosoro Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 mmmmmmmm mmmye bedre! Jeg hadde appludert en slik endring.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Datteren min går på en aktivitet der det er foreldrene på omgang serverer kake eller kjeks i pausen. Jeg synes egentlig ikke noe om at det skal være kakeservering slik hver uke. Nå er det snart vår tur og jeg tenkte heller å lage fylte ostehorn og oppskåret frukt eller noe sånt. Er det sært når de har en tradisjon med søtt gjennom mange år? Anonymous poster hash: 51b42...f65 Anonymous poster hash: af689...09a Serveres det kake på alle treninger? Hva slags aktivitet er dette? Anonymous poster hash: f89b4...cf3
*Nøtta* Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Gjør det du. Kanskje er det flere av foreldrene som tenker som deg, men som ikke tør å bryte tradisjonen med søtt.
Trestammen Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Det høres mye bedre ut, kjempe lurt av deg :-)
It's all about me Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Hadde du krevd at alle gjorde det samme hadde du vært sær. Å servere det på din tur er derimot supert, forandring fryder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå