Gå til innhold

Er jeg sær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min går på en aktivitet der det er foreldrene på omgang serverer kake eller kjeks i pausen. Jeg synes egentlig ikke noe om at det skal være kakeservering slik hver uke. Nå er det snart vår tur og jeg tenkte heller å lage fylte ostehorn og oppskåret frukt eller noe sånt. Er det sært når de har en tradisjon med søtt gjennom mange år?

Anonymous poster hash: 51b42...f65

Anonymous poster hash: af689...09a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg. Det er en uting med kjeks og saft hver uke. Bra noen tenker litt på helsen også HI :)

Anonymous poster hash: 10cf8...3bb
Skrevet

mmm,høyres godt ut! ikkje sært i det heile tatt!

Skrevet

Nei, jeg er enig med deg!

I idrettshallen der våre har begynt nå selges det bare vafler i cafeen, hver ettermiddag. Skal ikke idrettslaget liksom støtte sunt kosthold i tillegg til aktivitet?

Skrevet

mmmmmmmm mmmye bedre! Jeg hadde appludert en slik endring.

Skrevet

Datteren min går på en aktivitet der det er foreldrene på omgang serverer kake eller kjeks i pausen. Jeg synes egentlig ikke noe om at det skal være kakeservering slik hver uke. Nå er det snart vår tur og jeg tenkte heller å lage fylte ostehorn og oppskåret frukt eller noe sånt. Er det sært når de har en tradisjon med søtt gjennom mange år?

Anonymous poster hash: 51b42...f65

Anonymous poster hash: af689...09a

Serveres det kake på alle treninger? Hva slags aktivitet er dette?

Anonymous poster hash: f89b4...cf3

Skrevet

Gjør det du.

Kanskje er det flere av foreldrene som tenker som deg, men som ikke tør å bryte tradisjonen med søtt. :)

Skrevet

Hadde du krevd at alle gjorde det samme hadde du vært sær.

Å servere det på din tur er derimot supert, forandring fryder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...