Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg sitter å skal skrive en jobbsøknad på en jobb jeg har veldig lyst på. Jeg har ikke skrevet en jobbsøknad på 20 år, så her er jeg helt på blanke ark. Jeg googler en del på hvordan man skal skrive osv, så jeg skal nok få til en god søknad. Men: Referanser, er det lurt å oppgi de allerede i søknaden, eller å skrive at de oppgis på forespørsel? Begge mine referanser bør være/er kjent for evnt ny arbeidsgiver og man skulle tro det kunne slå positivt ut, men jeg vet ikke hva som er vanlig? (det er typ adm.dir i finansbransjen) Anonymous poster hash: 79b54...26a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Jeg bruker å skrive opp referanser nederst i CVen. Anonymous poster hash: 0bb62...86c
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Jeg ville hatt dem med hvis de er navn som kan være positive for deg og kjente for dem som ansetter. Anonymous poster hash: 20a08...3af
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg har dem nederst på CV'en. Du må huske å ringe dem du oppgir først og spørre om det er ok for dem å være referansepersoner. Anonymous poster hash: 6e1e4...61a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå