TheDoctorClara Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg skal om en uke ha kirurgisk operasjon for å få vekk den ene visdomstanna. Er det mulig å få full eller noe narkose? Er ganske svett i panna når jeg drar til tannlegen ellers jeg er 19 år og skal ta det hos skoletannlegen. Og noen som vet pris?
Leeloo76 Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Jeg fjernet visdomstann for et par dager siden, det kommer til å gå helt fint 😊 Litt øm i kjeven, ikke noe et par Ibux ikke tar unna. Narkose trenger du ikke, det følger faktisk en viss risiko med anestesi, men er du virkelig redd ville jeg sjekket muligheten for å få en Valium du kan ta i forkant for å roe nervene. Jeg hadde tannlege- og sprøyteskrekk i mange år, kun eksponering som har hjulpet; etter å ha blitt stukket mange nok ganger har hodet endelig akseptert at det ikke er farlig ( pluss at etter et par fødsler blir smerte veldig relativt 😉). Samme med tannlegen, hadde mamma med lenge etter at jeg ble stor, etter det holdt jeg tannpleieren (kjente henne fra før altså) i hånda noen år 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå