Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg jobber 100% og mannen 2-4 offshore. Men jeg merker kjøret. Vi har 3 barn på 3, 5 og 7 så det er skole, barnehage, fritidsaktiviteter, og lekser og vennebesøk. Jeg har en fleksibel jobb, så det er mulighet for hjemmekontor av og til, men føler på at jeg har ALL tid bundet opp når han er borte, og egentlig mye når han er hjemme også, siden jeg trenger ro da for å komme meg. Hvordan er det hos dere andre? Anonymous poster hash: 7abb8...c20
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Han jobber 4-4. Jeg er i permisjon akkurat nå, men starter på jobb til jul, 80% mest sannsynlig, studerer i tillegg. Har 4 barn. To som blir barnehage barn når jeg starter i jobb, og to skole barn, de to store er også aktiv i fritiden, så må kjøre på kamper/treninger osv. Det er travelt ja, men det går egentlig veldig bra, har barnevakt om det er møter på kveldstid ellers klarer jeg meg selv. Anonymous poster hash: ab58f...be9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 2-4, du er heldig Min jobber 3-3 Sinnsykt slit ja Anonymous poster hash: cdf78...29f
DetErBareMeg Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg jobber ikke 100%, men rundt ca. 50-80% avhengig av ekstravakter, samtidig med studier. Merker det er slitsomt de to ukene han er borte, men de fire han er hjemme er helt fantastiske!
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Må si dere er heldig som har en som kan hjelpe så mye selv om de er borte litt. Anonymous poster hash: 42a81...435
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Er ikke gitt at de hjelper så mye når de er hjemme altså. Min har jobbet 4-4, men begynte nylig med 2-4. Det er en stor og god forandring. Jeg jobber 100%. Har to små barn. Eller har jeg lov til å si tre med mannen?😅 Er slitsomt når han er vekk, det å sitte med alt alene, men nesten like slitsomt når han er hjemme på mange måter. Når jeg er alene er det i det minste ryddig og ordentlig her hjemme. Når han er hjemme er jo huset falleferdig hver eneste dag jeg kommer hjem fra jobb. Han sitter på ræva og spiller Playstation, spiser junk og klarer bare innimellom å flushe toalettet. Så selv om det er er slitsomt å være alene, så tror jeg det er mange andre ulemper ved å ha en mann som ikke har noenting å gjøre fire uker i strekk. Når han er på jobb har han bare seg og sitt å tenke på. Mat servert, og ikke noe husarbeid i noen stor skala, ingen unger som trenger sitt osv. Han skjønner ikke hvordan det er å ha vært em hel dag på jobb for så å måtte ta seg av alt annet i tillegg når man kommer hjem fra en vanlig arbeidsdag. Anonymous poster hash: b59ef...689
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Mannen min er offshore, 2-4 Jeg jobber 100% og er gravid med nr. 3.. er veldig sliten nå som jeg er gravid. Jeg skal trappe ned til rundt 70-75% stilling etter at jeg har vært hjemme med minste. Har planlagt å være hjemme 1,5-2 år ettersom dette er den siste babyen Mannen er FANTASTISK flink når han er hjemme! Han gjør alt, og da mener jeg alt. Handler, vasker hus, klær, lager middag og er et skikkelig arbeidsjern. Står alltid opp sammen med meg og sitter sjelden i ro egentlig. Alt det han gjør, det gjør han på eget initiativ, så jeg vet jeg er ekstremt heldig! Anonymous poster hash: f13e1...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå