Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #1 Skrevet 15. september 2015 Jeg har skrevet her før om sjefen som jeg føler er ute etter meg. Feks: - Jeg setter meg på kurs sammen med resten av teamet(6stk), sjefen plasserer meg på et annet, alene (ikke et relevant et) - Får tilbud om økt stilling (skriftlig og muntlig), benektes plutselig - Kjefter på meg forran andre (om noe helt absurd som ikke stemmer overhode) - sier i et og samme møte at jeg ikke passer i jobben min (uten å uttdype), at han ikke vil miste meg og om jeg vil ta meg av en trainee.....?! - kaller meg inn til møte og ber meg ta med tillitsvalgt for han tror han har hørt meg si noe som ikke stemmer Jeg vet ikke hvor jeg har denne personen og jeg blir veldig usikker. Så usikker at jeg går med konstant vondt i magen og klarer ikke tenke på annet. Jeg begynner også å bli usikker på kollegaene mine, som jeg har et godt forhold til egentlig, fordi jeg skjønner ikke hvordan sjefen har så mye mot meg når jeg knapt ser han. Er det noen rundt meg som går å forer han med falske opplysninger? Jeg er ikke feilfri, men jeg gjør en god jobb og får mange positive tilbakemeldinger. Jeg søker andre jobber og prøver å tenke positivt, men jeg føler det er vanskelig å gå på jobb. Jeg står forran kunder og det eneste jeg tenker på er sjefens ord " du passer ikke til dette". Føler selvtilitten er pulverisert og at ingenting er godt nok. Merker jeg trekker meg mer og mer tilbake. Orker feks ikke sitte å spise lunsj med de andre for jeg får ikke ned en bit og hvis jeg spiser går jeg rundt med kronisk diare for jeg er så stresset. Sjefen "kjefter" både på mail og sms- hvilken som helst dag i uken og når som helst på døgnet. Så jeg har også fått problemer med å slappe av hjemme, da jeg bare sitter å venter på sjefens neste stikk. Tar jeg ting opp med han er jeg kranglete og tar alt i verste mening (ble da kalt inn med tillittsvalgt) , sier jeg ingenting fortsetter han.. Jeg vil ikke ha en konflikt jeg vil bare holde ut til jeg får ny jobb! Er det andre som har/har hatt det slik og hva gjorde du? Kjenner jeg har problemer med å sette han opp som referanse og det er vanskelig og unngå spm om hvorfor man ikke har satt opp nåværende arbeidsplass på intervju Anonymous poster hash: 6bd38...ab7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #2 Skrevet 15. september 2015 Høres ut som en person med begynnende demens? Anonymous poster hash: ee3ff...9b1
TPK Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 Ta det opp med ditt verneombud, og få denne med deg til en samtale med sjefen, evt høyere hold. Dette er en personalkonflikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå