Gå til innhold

Kul i brystet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har en kul i brystet. Til å begynne med tenkte jeg ikke noe på det, men nå har det gått flere mnd og den har ikke blitt borte. Muligens at det bare er en naturlig struktur i brystet, men jeg kjenner meg så usikker. Jeg er redd for å gå til legen for jeg er redd det ikke er noe og at jeg blir stemplet som hypokondriker. Jeg går sjelden til legen med mindre det har gått for langt, så jeg er selvfølgelig redd for at jeg skal overse farlige symptomer også... Jeg høres sikkert ut som en skikkelig pyse, men hva om det ikke er noen kul da? Den er jo ganske liten...

Anonymous poster hash: 77a70...254
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til legen! Det er ikke noe å tenke på å være hypokonder. Naboen min fjernet akkurat en kul i brystet som var kreft. Som hun sa - det føles litt overdrevet å si jeg har kreft, for den var jo så liten og jeg må ikke fjerne brystet eller noe.

Men hu har allikevel kreft og må allikevel gjennom cellegift, mister sannsynligvis håret og blir ikke friskmeldt med det første!

Den beste nyheten er at det ikke er noen verdens ting - og da kan du senke skuldrene. Det verste er hvis du går med det lenge og det får tid til å spre seg. Da kan du plutselig se på veldig alvorlig kreftsykdom.

Så kvinn deg opp og bestill en time tidligere heller enn senere!!

:) Lykke til!

Anonymous poster hash: 29437...756

Skrevet

Gå til legen, be om en undersøkelse. Legen henviser videre hvis hun/han er usikker, eller for å være på den sikre siden. Jeg fant en selv, legen en til og ble henvist videre. Heldigvis ufarlig. Bedre å sjekke en gang for mye enn for lite!

Anonymous poster hash: 0adc8...8ca

Skrevet

Legen vil ikke syns du er hypokonder, kuler/kulelignende greier SKAL sjekkes, punktum!

Det er sikkert ikke noe farlig, men få det sjekket!

Anonymous poster hash: d1b33...982

Skrevet

Gå til legen!!!

Anonymous poster hash: 7f26a...881
Skrevet

Takk for støtte! Hi

Anonymous poster hash: 77a70...254
Skrevet

Gå til legen. De aller fleste med brystkreft har andre forandringer enn akkurat kul... Endring i huden, "groper", brystvorte endrer fasong, brystet vokser,-blir rødt/ømt, væske fra brystvorte. VI har så mange kuler i brystet og disse varierer i tillegg med syklus. De jeg kjenner ("kjenner" to som har hatt det,- og via disse da hørt om andre DE har snakket med om dette) som har hatt kreft har faktisk IKKE hatt kul som første "mistenkelige tegn"... Men det er likevel viktig og sjekke kuler man er usikre på, da dette KAN være kreft og at den med tid og stunder vil gi andre tegn, men man vil da også være lenger ut i sykdomsforløpet,- og med kreft er det jo slik at det er bedre jo tidligere man finner det....

lykke til.

Anonymous poster hash: b7e7c...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...