februarprins2013 Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Akerhus og Vestfold, der er Høyre størst . AP i 2 år til kan bli gøy for min kommune,holder aldri hva du lover,men det gjør jo ingen som spiller egentlig lite rolle hvem som vinner
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Herregud, NÅR lærer du deg å skrive korrekt norsk? Det er så utrolig irriterende å lese det du skriver! Gjør du det med vilje? Begynner å lure her. Anonymous poster hash: a4941...8b6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Akerhus og Vestfold, der er Høyre størst . AP i 2 år til kan bli gøy for min kommune,holder aldri hva du lover,men det gjør jo ingen som spiller egentlig lite rolle hvem som vinner I to år til?? Du vet at det er kommunevalg hvert FJERDE år?? Og hvor har du lært deg rettskriving...? Anonymous poster hash: 025bd...0e5
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hvorfor henge noen ut pga rettskriving? På et mammaforum liksom!? Få dere et liv! Anonymous poster hash: c5a6e...963
februarprins2013 Skrevet 14. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett.. kjipt de har ødelagt så mye for dere
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Heldigvis er dette kommunevalg og da kan jeg leve med AP. Hadde kunnet leve med AP i stortingsvalg hadde de ikke alliert seg med SV og SP. Kunne bare ønske de hadde en klarere politikk, en plan. Men det virker som de gjør det samme hele tiden og forventer forskjellig utfall... Anonymous poster hash: b5c5d...73d
februarprins2013 Skrevet 14. september 2015 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2015 Heldigvis er dette kommunevalg og da kan jeg leve med AP. Hadde kunnet leve med AP i stortingsvalg hadde de ikke alliert seg med SV og SP. Kunne bare ønske de hadde en klarere politikk, en plan. Men det virker som de gjør det samme hele tiden og forventer forskjellig utfall... Anonymous poster hash: b5c5d...73d enig i akkurat dette
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Ikke overraskende vel. Fiffen bor der. Anonymous poster hash: 8c2f8...d91
Motti Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Heldigvis er dette kommunevalg og da kan jeg leve med AP. Hadde kunnet leve med AP i stortingsvalg hadde de ikke alliert seg med SV og SP. Kunne bare ønske de hadde en klarere politikk, en plan. Men det virker som de gjør det samme hele tiden og forventer forskjellig utfall... Anonymous poster hash: b5c5d...73d Politisk analyse på høyt nivå. 😂
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Heldigvis er dette kommunevalg og da kan jeg leve med AP. Hadde kunnet leve med AP i stortingsvalg hadde de ikke alliert seg med SV og SP. Kunne bare ønske de hadde en klarere politikk, en plan. Men det virker som de gjør det samme hele tiden og forventer forskjellig utfall... Anonymous poster hash: b5c5d...73d Politisk analyse på høyt nivå. 😂Hva er poenget med å svare på den måten? Det finnes så mange mennesker her inne uten folkeskikk, og det smilefjeset der forteller at du er en av dem! Anonymous poster hash: 598ce...898
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Høyre - ap.. samme det. Møkk er møkk Anonymous poster hash: 87be0...a25
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #14 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett.. kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? 🙊 Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #15 Skrevet 15. september 2015 Ja, jeg tror nok folk har fått litt nok av Høyre og (særlig) Frp. Nå er det jo kommune og fylkestingvalg, men selvsagt virker det jo inn hvilken politikk regjeringspartiene fører, og i disse Syriaflyktningskrise-tider virker det som om folk rett og slett innehar litt mer empati og medmenneskelighet for folk i nød enn det Frp og Høyre har. Dessuten har jo den sittende regejeringen ikke akkurat vist gulltakter med annen politikk heller, som diskusjonen rundt søndagsåpne butikker, skatteletter til de rikeste og kutt for de som har minst i tillegg til "tullepolitikk" som å gjøre Segway lovlig. I Bergen kommune tipper jeg Trude Drevland har endel skyld for at AP gjorde et brakvalg og Hlyre sitt dårligste valg på lenge. Hun er nok ikke en person mange ønsker å se videre som ordfører. Erstatteren hennes fra Frp virker heller ikke som den skarpeste kniven i skuffen med sine lite gjennomtenkte Facebook-statuser.. I min kommune har Høyre skakkjørt det meste over litt for lang tid nå, og blander politiske verv med styreverv i selskaper som står for all utbygging i kommunen. Det er gjennomsyret av dårlige beslutninger og tydelige fordeler til store bedrifter på bekostning av små selskaper og privatpersoner når det bla. gjelder utbygging. AP gjorde et brakvarlg her også etter å ha vært Høyrestyrt i mange perioder, så det virker som om folk er klar for en forandring i kommunepolitikken. Blir spennende å se om og hva de får til. Spørs om det er så mye her i kommunen min som kan reddes, da det meste er vedtatt og påbegynt av utbyggingsplaner, men kan jo være de klarer å fordele belastningen en smule, og klare å redde litt. Anonymous poster hash: faa51...2d3
februarprins2013 Skrevet 15. september 2015 Forfatter #16 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett.. kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 er bare tull,pass kjeften du, du kjenner meg ikke personlig, hvis du ikke gir deg rapporterer jeg deg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #17 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? 🙊Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #18 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? 🙊Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Blair annonserte i går at hun var høyre-velger. Dvs blå Anonymous poster hash: 45099...356
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #19 Skrevet 15. september 2015 Kommunevalget gjelder for 4 år Her håpet jeg SP skulle trumfe, men AP tok ledelsen (slik de har gjort siden 2VK) Men SP kom veldig godt ut av det likevel, håper bare ikke de legger seg på samarbeid med Høyre, slik det har vært snakk om, håper de fortsetter sammen med AP. Anonymous poster hash: 9b6b2...bb9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #20 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Blair annonserte i går at hun var høyre-velger. Dvs blå Anonymous poster hash: 45099...356 Er ikke dermed sakt alle innen blå er lik. Eller mener du at alle innen de røde, eller de grønne er like også? Kjenner noen som stemte likt som meg, som er mindre smarte på så mangt, men de to, avgjøre ikke hvordan vi som velger SP er på landsbasis. Det er faktisk en del som tror kommunevalget gjelder 2 år, da de blander kommunevalg/fylkesvalg med statsvalg. Anonymous poster hash: 9b6b2...bb9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #21 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? 🙊Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Blair annonserte i går at hun var høyre-velger. Dvs blå Anonymous poster hash: 45099...356 Skjønte det gitt, men å si "de blå" blir bare dumt. Og om hun ikke har fått med seg at det er valg hvert fjerde år, betyr vel ikke det at hun ikke vet hva slags politikk høyre står for?! Anonymous poster hash: a922b...eac
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #22 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Blair annonserte i går at hun var høyre-velger. Dvs blå Anonymous poster hash: 45099...356 Er ikke dermed sakt alle innen blå er lik. Eller mener du at alle innen de røde, eller de grønne er like også? Kjenner noen som stemte likt som meg, som er mindre smarte på så mangt, men de to, avgjøre ikke hvordan vi som velger SP er på landsbasis. Det er faktisk en del som tror kommunevalget gjelder 2 år, da de blander kommunevalg/fylkesvalg med statsvalg. Anonymous poster hash: 9b6b2...bb9 Vet ikke om de er like eller ikke. Men jeg syns uansett de gjør et dumt valg. Anonymous poster hash: 45099...356
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #23 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 er bare tull,pass kjeften du, du kjenner meg ikke personlig, hvis du ikke gir deg rapporterer jeg deg Seriøst? Du skal rapportere at jeg påpeker at du ikke har PEILING på politikk åpenbart. Når du sier to år til så byr du virkelig opp til dans. Når du ikke VET hvor mange år det er snakk om så kan du umulig å noe særlig politisk innsikt. Forøvrig er dette første gang jeg noensinne har kommentert noe du sier. Så blir du forfulgt her inne er det desverre ikke meg du er ute etter. Anonymous poster hash: 7018e...cf4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #24 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Blair annonserte i går at hun var høyre-velger. Dvs blå Anonymous poster hash: 45099...356 Blair er ikke høyre-VELGER. Hun stemmer jo ikke. Anonymous poster hash: ce9fe...a52
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #25 Skrevet 15. september 2015 Ikke nødvendig å være så slem! Er glad for et rødere valg her jeg bor. De blå har virkelig kjørt skolebygg i grøfta og satt de aller svakeste i en umulig situasjon.. Anonymous poster hash: a0221...d41 Jeg er nok blå,men tror uansett hvem som hadde styrt i min kommune så hadde det ikke blitt det de hadde lovet uansett..kjipt de har ødelagt så mye for dere To år til? 🙊Bekrefter at de blå ikke er så smarte. Anonymous poster hash: 7018e...cf4 "De blå"... Ikke den skarpeste kniven du heller vel? Anonymous poster hash: a922b...eac Det var en direkte kommentar til HIs kommentar om at HUN er BLÅ. Hvem som er smart kan diskuteres. Anonymous poster hash: 7018e...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå