Gå til innhold

Hva er verst/best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

A) La være og stemme ved valget fordi man ikke føler seg oppdatert nok, eller

B) Stemme det man "alltid" har gjort og tenke at partiet mest trolig holder samme kurs som før?

Og hvor mange har valgt alternativ to?

Anonymous poster hash: a7331...178
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brillemannen skulle selvfølgelig være B )

Anonymous poster hash: a7331...178
Skrevet

A bør i alle fall ikke være et alternativ. Det er bedre å stemme blankt.

Skrevet

B) Da har man i hvert fall en ørliten politisk innsikt.

Ellers så synes jeg faktisk at "jeg er ikke så interessert i politikk jeg" er den veldig dårlig unnskyldning. Det handler faktisk om en mulighet til å kunne påvirke hverdagen til f.eks. barna sine ved å belge det partiet som opptrer mest i samråd med eget verdisyn. Det tar ikke mer enn 1-2 timer å skumme igjennom de ulike valgprogrammende, og det synes jeg faktisk alle voksne mennesker burde klare.

Anonymous poster hash: 7b103...188
Skrevet

Alternativ C: Stem blankt, så viser du politikerne at de enda her en del å jobbe med.

Anonymous poster hash: 3c024...66a
Skrevet

Ellers så synes jeg faktisk at "jeg er ikke så interessert i politikk jeg" er den veldig dårlig unnskyldning. Det handler faktisk om en mulighet til å kunne påvirke hverdagen til f.eks. barna sine ved å belge det partiet som opptrer mest i samråd med eget verdisyn. Det tar ikke mer enn 1-2 timer å skumme igjennom de ulike valgprogrammende, og det synes jeg faktisk alle voksne mennesker burde klare.

Det er faktisk ikke alle som er så opptatt av politikk. De får stemme det de alltid har gjort, foreldrene eller venner alltid gjør eller la være å stemme uten at noen har noe som helst med det.

Anonymous poster hash: fbf15...287

Skrevet

Det er faktisk ikke alle som er så opptatt av politikk. De får stemme det de alltid har gjort, foreldrene eller venner alltid gjør eller la være å stemme uten at noen har noe som helst med det.

Anonymous poster hash: fbf15...287

Men det er mange nok som sipper over at upopulære avgjørelser taes. Hvis de ikke er "så interessert" i politikk, bør de la være å ha interesse for ting som kontantstøtte, lønn under sykdom, gang- og sykkelvei til skolen og vinmonopolets åpningstider også, da

Anonymous poster hash: b8063...d1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...