Gå til innhold

Bruker du primer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I såfall hvilken vil du anbefale,og hva er bra med den? 😊

Anonymous poster hash: 4a0f1...871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg lakker bilen liksom?

Anonymous poster hash: d3454...67a

Skrevet

Ja:)

Bruker en fra Becca (selges ikke i Norge, men kan kjøpes på Sephora). Og så bruker jeg Smashbox photofinish light. Jeg har ekstremt oljete hud, og de to primerne er de eneste som funker på meg:)

Skrevet

Smashbox👍🏼

Anonymous poster hash: 7c6a0...6c9

Skrevet

Har smasbox sin, men aner ikke hvordan den brukes... Gjør det virkelig noen forskjell?

Anonymous poster hash: 31a96...6d8

Skrevet

Hva er primer, egentlig? Som sparkel? For rynker?

Jeg spør ikke for å være spydig, jeg aner virkelig ikke hva det er/brukes til. Ikke fundeisjen heller! Hva er det (Veit ikke hvordan det skrives engang! Ha ha!)

Anonymous poster hash: 8fa0c...ea8

Skrevet

For ansiktet bruker jeg Smashbox sin og for øyenskygge bruker jeg en fra Urban Decay.

Skrevet

Bruker en blå fra Kicks med sveitsisk kildevann i og greier. Koster bare 149 og visker ut porene som bare det. Veldig fornøyd!

Anonymous poster hash: a83ec...8fe

Skrevet

Primer? For å sparkle fjeset, liksom? Nei, hvorfor i all verden skulle jeg bruke det?

Anonymous poster hash: 789fb...621

Skrevet

Primer brukes for å jevne ut huden før man tar på sminken. Uten primer ser foundation grusomt ut på meg, legger seg i flak, blir mye bedre med primer. Har ikke funnet en jeg er helt fornøyd med enda, så skal følge med her :)

Anonymous poster hash: d2f08...c68

Skrevet

Har nettopp kjøpt Smashbox sin til ansiktet. Bruker Smashbox primer til øyeskygge.

Til ansiktet tror jeg at Prime Time fra Bare Minerals gir et bedre resultat enn Smashbox. Problemet er at Bare Minerals har gått fra den typen jeg liker, til flere typer, også med noe farge. Jeg tåler kun den blanke. På nettbutikker finner jeg liksom ikke ut hvilken jeg brukte tidligere, de ser så like ut. For alt jeg vet finnes ikke den gode gamle. Jeg bruker altså mineralsminke oppå primeren.

Anonymous poster hash: 0dcf1...e2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...