Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Trenger inspirasjon Anonymous poster hash: f5bbf...76e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Banan, fersken, bringebær, jordbær, eplejuice og noen ss vanilje kesam. Anonymous poster hash: c8194...a5c
soleia Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Varierar frå dag til dag, i kveld har eg gjort i stand til i morgon tidleg som dei får før skule/barnehage; eit eple, pressa appelsin, yoghurt naturell og eit egg, og så skal eg ha i frosne jordbær i morgon tidleg. Pleier å ha banan i smoothien, men var tom. Laga ein god med frossen vannmelon, jordbæryoghurt og banan, men desverre var det ein av ungane som ikkje likte denne. Andre ting eg har hatt i smoothie er pære, nektarin, bringebær, blåbær, biola, vaniljeyoghurt, havregryn, litt kokt blomkål, ja, det meste, men ikkje alt på ein gong
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Frosne jordbær, banan, litt juice og yoghurt
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Basisen min er nesten alltid malte mandler/nøtter (kjører dem først i maskinen) og egg, gjerne bare eggeplommen. Resten varierer litt.... ulike typer bær - alt etter humør og lyst, bruker blåbær, solbær, jordbær, bringebær, rips), litt banan, vaniljepulver, tangmel, nypepulver, chiax-frø, havregryn. Har også brukt eple, plommer, mango i, men hovedsaklig bær. Bruker ofte enten litt linfrøolje eller cocosa i også. Nå har jeg fått tak i rødbetpulver som jeg skal begynne å ha i også. Og siden jeg dessverre ikke tåler melk lenger så bruker jeg bare vann for å spe, noen ganger mandelmelk eller lignende. Tidligere brukte jeg biola naturell eller fløte. Anonymous poster hash: 63c1f...9f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå