Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg nyter et kaldt glass hvitvin :D godt å tenke på at jeg har ei uke med fri, etter mye jobbing.. :D Snart kommer min mann hjem med takaway sushi, fin start på ferien :D

Anonymous poster hash: ef99c...572

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strikker, drikker vin og ser på valgvake. Syns det er spennende jeg 👍

Anonymous poster hash: 5e7f7...8eb

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Skal selvfølgelig se på valgsendingen.

Skrevet

Sitter å venter på mannen som skal komme med pizza og ser på sinnasnekkeren👍

Anonymous poster hash: f8815...906

Skrevet

Lagt barn, rydda huset og hengt opp klær, satt meg akkurat ned for å se på putetv aka jakten på kjærligheten. Etterpå skal jeg dusje, se på valgvake og når mannen kommer hjem fra møte skal jeg overøse han med kjærlighet. I morgen tidlig drar han på jobbreise og blir borte en stund :(

Skrevet

Ser på TV. Er helt i kjelleren i dag pga av kvalme og null energi (gravid), så jeg slapper av alt jeg klarer i dag

Skrevet

Ser på friends og dibber mens jeg venter på at klokka skal gå slik at eldste kan legge seg, vaskemaskinen blir ferdig og jeg kan ta medisinen min å krype i til sengs i nyvasket sengetøy!

Tror jeg skal kose meg med enda et glass zero saft og kanskje en te..Living large👑

Anonymous poster hash: 07457...992

Skrevet

Skal legge meg nå, ikke i form.

Anonymous poster hash: 325ce...800

Skrevet

Slapper av på sofaen... Gravid i uke 37, mensmurringer så mulig noe er på gang... Kanskje noe action i kveld :)

Anonymous poster hash: ee696...e47

Skrevet

Barna er i seng og huset er rydda. Mannen er på jobb og jeg strikker og skal se på 71 grader nord og valgvake. Det er en uke siden jeg ble operert og jeg begynner endelig å komme til hektene igjen. Jeg koser meg 😍

Skrevet

Følger med på valgsendingene, selvfølgelig!

Anonymous poster hash: 5b427...3ef

Skrevet

Jobbet overtid, stått i stemmekø i en time, nå skal jeg ta et glass rødvin og følge valgsendingen. Heia Høyre!

Skrevet

Har spillt brettspill med barna. De spiser nå eple før de skal i seng.

Da blir det tv og pepsi max på mamma 😄

Skrevet

Jobbet overtid, stått i stemmekø i en time, nå skal jeg ta et glass rødvin og følge valgsendingen. Heia Høyre!

Stemmekø? I 1 time? Er det vanlig i byen?

Her på landet har vi ikke slikt og jeg har aldri opplevd at jeg må vente.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg noensinne har stått så lenge i kø, det var sånn i flere av valglokalene her i byen i kveld ja.

Skrevet

Maratondag, så nå blir det litt tv før dusj og sudoku på senga:-)

Skrevet

Kan ikke huske at jeg noensinne har stått så lenge i kø, det var sånn i flere av valglokalene her i byen i kveld ja.

Ja det var lenge! :o  Her er det bare 1 lokale også.

Det er vel en av fordelene ved å bo så langt fra byen :P 

Skrevet

vert syk idag,så formen er ikke på topp enda, ser på mot i brøste og tenkte og gjøre meg ferdig her og se titantic, kan ikke dra på jobb før torsdag pga 48 timers reglene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...