Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Titt og ofte, har Vært sånn så lenge jeg kan huske men blir mer dramatisk av seg desto eldre hun blir. Er snill og skoleflink, litt sjenert men har mange venner på skolen. Oppfører seg bra der. Hjemme er hun innimellom veldig snill og hjelpsom, andre ganger klikker hun. Da roper hun, Gjør det motsatte av det hun får beskjed om og er rasende. I dag ble hun sur fordi hun ikke fikk flere tortillalefser, alle hadde fått likt men hun ville ha mer. Fikk tilbud om brødskive om hun fortsatt var sulten. Ville ikke det og la seg under bordet og begynte å sparke på stolen. Jeg Ga beskjed om at hun ikke fikk Gjøre sånt, hun høres ikke og jeg sier at om hun ikke rer så blir det ikke trening i kveld. Bryr seg ikke om det og jeg løfter henne til slutt opp. Da blir hun illsint, skriker, kaller meg verdens Slemmestad og sparker meg. Går på rommet sitt og skriker høyt i en 20 minutter Før hun går ut uten å si noe mer. Er dette vannlig oppførsel? Hvilken konsekvens til slikt? Anonymous poster hash: a3ff0...1fe
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Syns hun høres litt stor ut til å oppføre seg sånn. Får hun nok søvn? Nok oppmerksomhet? Konsekvensen har du sagt selv - det blir ikke trening. Anonymous poster hash: 2d9df...492
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå