Gå til innhold

Har du en hobby du er skikkelig flink i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig ikke god i noe..dårlig i matlaging, baking (kun enkle kaker og brød), strikke og helle kan jeg ikke..

Anonymous poster hash: 61287...3ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan strikke og hekle det meste så lenge jeg har en oppskrift. Jeg er en habil rytter og har konkurrert i gangartsridning. Jeg elsker å bake kaker og desserter og kan lage en helt grei festmiddag. Mun siste hobby er å lese, men det jo ikke akkurat noe man kan utmerke seg i.

Skrevet

Jeg er veldig god til alt det du ramser opp ;) Generelt er jeg et veldig kreativt og skapende menneske, så trenden med å f.eks. bake og pynte kaker er midt i blinken for meg. Ellers er egentlig hobbyen min å lese bøker, og det er jo noe man ikke kan måle om man er flink til :P

Er du helt sikker på at du ikke er god i noe? Nesten alle er god på noe, men du har kanskje ikke oppdaget talentet ditt enda?

Anonymous poster hash: 4429a...bc7
Skrevet

Er flink til å tegne, har iblant gjort hobbyen til noe jeg kan tjene litt penger på når det har vært litt trangt iblant :) Bruker kanskje 4-6 timer på noe som jeg synes er kjempe moro for så å tjene en tusenlapp pr bestilling :)

Anonymous poster hash: 58766...9ce
Skrevet

Jeg er visstnok flink til å lage mat. Jeg er kreativ og lager pyntegjenstander og kort som keg. Jeg er ganske flink til å spille klarinett også.

Anonymous poster hash: 0aecd...53f

Skrevet

Jeg er visstnok flink til å lage mat. Jeg er kreativ og lager pyntegjenstander og kort som keg. Jeg er ganske flink til å spille klarinett også.

Ble ikke helt ferdig der. "..og kort som jeg selger."

Skrevet

Jeg er en habil folkedanser.

Anonymous poster hash: 7b7fa...b70

Skrevet

Jeg er god til å bake og lage mat, strikke, hekle og sy😊

Yoga er også en hobby som gir meg masse glede, men vil ikke påstå jeg er flink...

Anonymous poster hash: 2c397...b1c

Skrevet

Matlaging, baking og pianospill! Skulle ønske jeg kunne strikke og flette hår, det er ting jeg ikke får til..

Skrevet

Ja. Av alle ting er jeg en sinnsykt dyktig bartender 😊

Anonymous poster hash: bd8b7...97c

Skrevet

Superstrikker og habil kokk 😊

Anonymous poster hash: b09a8...eeb

Skrevet

Jeg er flink til å lage middag, gjærbakst og kaker.. Ellers er jeg ikke god i noe.. 🙈

Skrevet

Jeg er god på kjøkkenet og en djevel med verktøykassa og symaskinen. Heldigvis, mannen min er helt herr Ti Tommeltotter

Anonymous poster hash: f6c7a...bbd
Skrevet

Strikke og spille fiolin. Høres nok skikkelig skikkelig kjedelig ut nå :P

Anonymous poster hash: d3046...d01

Skrevet

Jeg er ganske kreativ. Kommer plutselig på noe jeg ønsker å lage, slker litt på google, så er det bare å sette i gang:p

Er også ganske flink til å brodere.

Har frykelig lyst til å lære meg å strikke, hekle og sy, men pr. Dags dato har jeg ikke tid:-/

Anonymous poster hash: 053e1...b51

Skrevet

Jeg har hørt jeg er god til å synge og lage mat. Og det er jo bra siden jeg elsker disse to tingene :)

Anonymous poster hash: ebfee...343

Skrevet

Jeg er ganske god til å spille kornett. :Nikke:

Anonymous poster hash: dbf5b...e14
Skrevet

Jeg er flink til å strikke og sy. Jeg rir på hest, og er flink nok, selv om jeg ikke driver med konkurranser. Jeg er flink til å lage mat og utvikle nye oppskrifter og matretter. Jeg er flink til å bake også, men synes det er kjedelig å pynte kaker, så de ser ofte ikke så veldig fancy ut.

Skrevet

I følge min svigermor er jeg flink til å lage middager. Kan vel kalles hobbykokk når vi skal ha besøk, da lager jeg mye godt.

får mye skryt av at jeg er flink til å synge og sang er også en hobby. Synger i kor.

Anonymous poster hash: c5ee4...210

Skrevet

Jeg er ganske flink til å synge og tegne, men uten noe wow faktor. Er også en habil rytter, men ikke i de høyere klassene  :rolleyes:  

Skrevet

Jeg er en god instruktør på jobb. Og er en veldig dyktig barneinstruktør i kampsporten jeg driver med. I tillegg er jeg veldig flink til å trene hunder.

Anonymous poster hash: 5e61c...07e

Skrevet

Ingenting :( bare god i jobben min, utover det er jeg udugelig når det kommer til alt 😳

Anonymous poster hash: 38f60...831

Skrevet

God i en idrett, god på hage, og flink trener i min idrett.

Anonymous poster hash: ff152...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...