Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Nå er det 5 dager siden jeg trakk tanna, en jeksel helt bakerst,i overkjeven. Det har hele tiden føltes rart baki der,som en spiss som stikker. Men jeg har ikke tørt å ta på området før nå,pga smerter. Nå når jeg kjenner med fingern,kjenner jeg en beinsplint som stikker ut av tannkjøttet,og den beinsplinten er løs inni tannkjøtter. Når jeg dytter forsiktig borti,kjenner og hører jeg det knaser :-S Har tannlegen knekt kjevebeinet mitt? Isåfall er det jo ikke rart jeg har så vondt :-( De må jo fjerne den løse splinten,den stikker i kinnet... Kan jeg kreve at de tar det på sin egen kappe økonomisk? Jeg har spart i 3mnd for å ha råd til den trekkinga... Har ikke råd til ny tur... Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Nå er det 5 dager siden jeg trakk tanna, en jeksel helt bakerst,i overkjeven. Det har hele tiden føltes rart baki der,som en spiss som stikker. Men jeg har ikke tørt å ta på området før nå,pga smerter. Nå når jeg kjenner med fingern,kjenner jeg en beinsplint som stikker ut av tannkjøttet,og den beinsplinten er løs inni tannkjøtter. Når jeg dytter forsiktig borti,kjenner og hører jeg det knaser :-S Har tannlegen knekt kjevebeinet mitt? Isåfall er det jo ikke rart jeg har så vondt :-( De må jo fjerne den løse splinten,den stikker i kinnet... Kan jeg kreve at de tar det på sin egen kappe økonomisk? Jeg har spart i 3mnd for å ha råd til den trekkinga... Har ikke råd til ny tur... Anonymous poster hash: a017b...594 Det sier seg sjølv. Gå til tannlegen og hør kva det er. Anonymous poster hash: eba65...f56
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Det er ganske vanlig at kjevebenet fliser seg opp litt ved trekking, det er ikke knekt for det. Anonymous poster hash: 9ef4d...569
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Det er ikke bare fliset opp... Den biten er på størrelse med lillefingern min. Og ja,jeg vet det er kjevebenet,det var en glatt overflate der før,nå er den spiss og knekt. Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Lillefinger-NEGLEN, skulle det selvsagt stå... Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Du må komme deg til tannlegen! Har du ingen du kan låne litt penger av til du har eventuelt funnet ut av hvem som er skyld i dette? Du kan også ta kontakt med NAV ang tannlege. Anonymous poster hash: 038d1...473
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Du må komme deg til tannlegen! Har du ingen du kan låne litt penger av til du har eventuelt funnet ut av hvem som er skyld i dette? Du kan også ta kontakt med NAV ang tannlege. Anonymous poster hash: 038d1...473 Nei,jeg har ikke noe særlig med nettverk... Og nav bruker jo evigheter på å behandle søknader... Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Ehhh. Du tuller nå !??? Du går jo seff tilbake til den tannlegen du var til å klager og sier at noe ikke stemmer. De må jo rette opp i det Anonymous poster hash: dd9fb...9e9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Ehhh. Du tuller nå !??? Du går jo seff tilbake til den tannlegen du var til å klager og sier at noe ikke stemmer. De må jo rette opp i det Anonymous poster hash: dd9fb...9e9 Tuller nei! Hvorfor skulle jeg tulle? Jeg tør ikke gå tilbake dit å risikere å måtte betale ennå mer,for jeg har ikke penger. Jeg har som sagt spart i 3 mnd for å ha råd til å fjerne en tann som har gitt meg "rier" i trynet i lile lang tid. Hvis det ikke er garantert at tannlegen fikser dette på egen regning, må jeg pent bare gå med disse smertene også til jeg har fått spart opp penger på nytt... Jeg har ikke midler å ta av... Har ingen ting å si opp,spiser bare billig brød med billig pålegg selv,så barna mine skal rå godt nok kosthold siden de tross alt er i vekst og behøver det mer enn meg. Klær og utstyr kjøpes brukt, Internett er jeg så heldig å få av en nabo(deler), og strøm og innboforsikring kan jeg ikke kutte ut... Tlf må jeg også ha,men det er kontantkort,og fylles opp kun når jeg har råd... Jeg har ikke mer penger. Er ufør også og ikke i stand til å ta noe jobb. Da er valget mitt sånn: spar de 250kr jeg har til rådighet hver mnd. Og tannlegen skulle ha 750kr for å trekke ut faenskapet. Han ville ta bilde først,men det måtte jeg si nei til,fordi jeg ikke hadde mer penger. Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Du skal ikke betale om de har gjort noe feil, og fleste har vel mulighet til å dele opp regningen om det er det du er bekymret for. Du må ta tak i sette fort før det blir værre. Anonymous poster hash: ebc33...2a9
Gjest Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Dette her tar nok tannlegen på sin kappe. Selv fikk jeg gratis "behandling" av min, da han ikke klarte å trekke visdomstanna mi i sommer. Flere sprøyter og hard jobbing i 30 min, men måtte sende meg hjem ute å komme til mål og nå venter jeg på time hos en spesialist. Og betalingen slapp jeg
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Om jeg ikke er vel bevart? Har du noen gang hatt dårlig økonomi eller? Selvsagt går jeg heller rundt med smerter selv,enn at barna mine skal gå sultne,mangle klær eller at vi kanskje ikke har strøm i huset! Tannlege er forferdelig dyrt! Jeg må faktisk spare opp til ting. Jeg lever ikke på forskudd og setter meg i gjeld for det påvirker oss mer enn om jeg sparer de 250kr jeg har over mitt oppsatte budsjett. Jeg har nok økonomiske bekymringer fra før,jeg trenger ikke flere. Og ja,jeg skal til tannlegen i dag. De sa at dette skulle de ordne opp i. Da kutter de vel opp i tannkjøttet og fjerner biten og syr igjen. Håper jeg da... For dette er vondt :-( Det er ingen selvfølge for meg at man når igjennom ved å klage på ting. Det var derfor jeg spurte her inne om dette er noe tannlegen selv tar kostnaden for. Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #14 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Om jeg ikke er vel bevart?Har du noen gang hatt dårlig økonomi eller? Selvsagt går jeg heller rundt med smerter selv,enn at barna mine skal gå sultne,mangle klær eller at vi kanskje ikke har strøm i huset! Tannlege er forferdelig dyrt! Jeg må faktisk spare opp til ting. Jeg lever ikke på forskudd og setter meg i gjeld for det påvirker oss mer enn om jeg sparer de 250kr jeg har over mitt oppsatte budsjett. Jeg har nok økonomiske bekymringer fra før,jeg trenger ikke flere. Og ja,jeg skal til tannlegen i dag. De sa at dette skulle de ordne opp i. Da kutter de vel opp i tannkjøttet og fjerner biten og syr igjen. Håper jeg da... For dette er vondt :-( Det er ingen selvfølge for meg at man når igjennom ved å klage på ting. Det var derfor jeg spurte her inne om dette er noe tannlegen selv tar kostnaden for. Anonymous poster hash: a017b...594 Ja, jeg har har hatt det, men klarer alikevel å stå opp for meg selv. Har jeg betalt for en tjeneste som ikke har blitt utført riktig eller det i ettertid er noe feil klager jeg. Å det er vel ekstra viktig om en har dårlig økonomi å benytte seg av dette for å unngå at det blir større kostnader ved neste behandling. Anonymous poster hash: 0e787...2c7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #15 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Om jeg ikke er vel bevart?Har du noen gang hatt dårlig økonomi eller? Selvsagt går jeg heller rundt med smerter selv,enn at barna mine skal gå sultne,mangle klær eller at vi kanskje ikke har strøm i huset! Tannlege er forferdelig dyrt! Jeg må faktisk spare opp til ting. Jeg lever ikke på forskudd og setter meg i gjeld for det påvirker oss mer enn om jeg sparer de 250kr jeg har over mitt oppsatte budsjett. Jeg har nok økonomiske bekymringer fra før,jeg trenger ikke flere. Og ja,jeg skal til tannlegen i dag. De sa at dette skulle de ordne opp i. Da kutter de vel opp i tannkjøttet og fjerner biten og syr igjen. Håper jeg da... For dette er vondt :-( Det er ingen selvfølge for meg at man når igjennom ved å klage på ting. Det var derfor jeg spurte her inne om dette er noe tannlegen selv tar kostnaden for. Anonymous poster hash: a017b...594 Ja, jeg har har hatt det, men klarer alikevel å stå opp for meg selv. Har jeg betalt for en tjeneste som ikke har blitt utført riktig eller det i ettertid er noe feil klager jeg. Å det er vel ekstra viktig om en har dårlig økonomi å benytte seg av dette for å unngå at det blir større kostnader ved neste behandling. Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Jeg klarer å stå opp for meg selv jeg også. Men det er faktisk ikke alltid det hjelper å klage. Tannlegen var stengt da jeg skrev i går, og siden jeg ikke visste hvordan dette er,spurte jeg her inne om noen visste om tannlegen dekker dette selv. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke kan stå opp for meg selv eller ikke er vel bevart. Er du allvitende du da? Anonymous poster hash: a017b...594
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #16 Skrevet 15. september 2015 Nå er ikke jeg deg, men hvis dette hadde utfoldet seg i mitt kjeftament (beinsplint ut av tannkjøttet!) hadde jeg for svarte bananer dratt til legevakt og klort på døra der til noen hadde sett på det. Hadde iallefall gitt fullstendig beng i å sitte på et mammaforum og klagd over lite penger. Google infeksjon i skjelettet du. Jeg tror du enten overdriver, kjeder deg eller er i fornektelse. Anonymous poster hash: 4a755...191
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #17 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Om jeg ikke er vel bevart?Har du noen gang hatt dårlig økonomi eller? Selvsagt går jeg heller rundt med smerter selv,enn at barna mine skal gå sultne,mangle klær eller at vi kanskje ikke har strøm i huset! Tannlege er forferdelig dyrt! Jeg må faktisk spare opp til ting. Jeg lever ikke på forskudd og setter meg i gjeld for det påvirker oss mer enn om jeg sparer de 250kr jeg har over mitt oppsatte budsjett. Jeg har nok økonomiske bekymringer fra før,jeg trenger ikke flere. Og ja,jeg skal til tannlegen i dag. De sa at dette skulle de ordne opp i. Da kutter de vel opp i tannkjøttet og fjerner biten og syr igjen. Håper jeg da... For dette er vondt :-( Det er ingen selvfølge for meg at man når igjennom ved å klage på ting. Det var derfor jeg spurte her inne om dette er noe tannlegen selv tar kostnaden for. Anonymous poster hash: a017b...594 Ja, jeg har har hatt det, men klarer alikevel å stå opp for meg selv. Har jeg betalt for en tjeneste som ikke har blitt utført riktig eller det i ettertid er noe feil klager jeg. Å det er vel ekstra viktig om en har dårlig økonomi å benytte seg av dette for å unngå at det blir større kostnader ved neste behandling. Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Jeg klarer å stå opp for meg selv jeg også. Men det er faktisk ikke alltid det hjelper å klage. Tannlegen var stengt da jeg skrev i går, og siden jeg ikke visste hvordan dette er,spurte jeg her inne om noen visste om tannlegen dekker dette selv. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke kan stå opp for meg selv eller ikke er vel bevart.Er du allvitende du da? Anonymous poster hash: a017b...594 Håper det gikk greit hos tannlegen i dag og de fant ut hva som er feil ☺ god bedring Anonymous poster hash: 9e2e4...9b4
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #18 Skrevet 15. september 2015 Dette er faktisk relativt vanlig og går under reklamasjon. Håper det hat gått greit Anonymous poster hash: 80e80...871
👀tante Sofie 👒 Skrevet 15. september 2015 #19 Skrevet 15. september 2015 Lykke til HI , håper tannlegen kan fikse opp i det som er galt. Og stor klem, for jeg vet hvordan det er åsnu på hver eneste krone
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #20 Skrevet 15. september 2015 Selvfølgelig må du ikke betale!! Dette går jo på reklamasjon. Selvfølgelig om du har hatt en time hos en tannlege og det er noe som ikke stemmer i ettertid er det selvsagt at du går tilbake! Er du virkelig ikke riktig bevart? Om du har et bein som stikker ut av kjeften så må du jo komme deg til tilbake i en helsikens fart. Du kan da ikke gå rundt sånn? Hva er det med folk som er så redde for å klage! Kjenner jeg nesten ble irritert på deg nå! Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Om jeg ikke er vel bevart?Har du noen gang hatt dårlig økonomi eller? Selvsagt går jeg heller rundt med smerter selv,enn at barna mine skal gå sultne,mangle klær eller at vi kanskje ikke har strøm i huset! Tannlege er forferdelig dyrt! Jeg må faktisk spare opp til ting. Jeg lever ikke på forskudd og setter meg i gjeld for det påvirker oss mer enn om jeg sparer de 250kr jeg har over mitt oppsatte budsjett. Jeg har nok økonomiske bekymringer fra før,jeg trenger ikke flere. Og ja,jeg skal til tannlegen i dag. De sa at dette skulle de ordne opp i. Da kutter de vel opp i tannkjøttet og fjerner biten og syr igjen. Håper jeg da... For dette er vondt :-( Det er ingen selvfølge for meg at man når igjennom ved å klage på ting. Det var derfor jeg spurte her inne om dette er noe tannlegen selv tar kostnaden for. Anonymous poster hash: a017b...594 Ja, jeg har har hatt det, men klarer alikevel å stå opp for meg selv. Har jeg betalt for en tjeneste som ikke har blitt utført riktig eller det i ettertid er noe feil klager jeg. Å det er vel ekstra viktig om en har dårlig økonomi å benytte seg av dette for å unngå at det blir større kostnader ved neste behandling. Anonymous poster hash: 0e787...2c7 Jeg klarer å stå opp for meg selv jeg også. Men det er faktisk ikke alltid det hjelper å klage. Tannlegen var stengt da jeg skrev i går, og siden jeg ikke visste hvordan dette er,spurte jeg her inne om noen visste om tannlegen dekker dette selv. Det er ikke dermed sagt at jeg ikke kan stå opp for meg selv eller ikke er vel bevart.Er du allvitende du da? Anonymous poster hash: a017b...594 Hva har allvitende med dette å gjøre egentlig? Nei, jeg er ikke allvitende, men jeg har da logisk sans! Om jeg har vært hos tannlegen og det i ettertid stikker et bein(!!) ut av der tannlegen har holdt på klarer jeg å tenke såpass at dette må fikses! Av tannlegen! Gratis! Som reklamasjon! ... Anonymous poster hash: 0e787...2c7
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #21 Skrevet 15. september 2015 Har vært hos tannlegen i dag. Måtte skjære opp for å få ut delen av kjevebenet. Ja,for det var som jeg trodde knekt av en del av kjevebenet. Den var ganske stor den biten også, den var som lillefingerneglen min,bare mer trekantet,og med tagger. Har sydd to sting. Heldigvis har det ikke blitt infeksjon. Og ja,tannlegen dekket hele greia, og sa at om det ble noe mer problemer ift dette,skulle han ordne det også. Tusen takk for råd,klemmer og alt :-) Hi Anonymous poster hash: a017b...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå