Gå til innhold

Hvor gamle er dere som er her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor ofte er dere innom? Jeg er 29 og ee innom sikkert 3 ganger daglig.

Anonymous poster hash: 3f47d...391

Videoannonse
Annonse
Skrevet

39 😮

Anonymous poster hash: e1516...ea4

Skrevet

33. Det varierer fra mange ganger daglig til ikke i det hele tatt..

Anonymous poster hash: 6c4ef...4df

Skrevet

Jeg er 33 og gravid..er innom ukentlig, men mindre imponert over de ulike trådene her. Mange som blåser ut og lite om svangerskap synes nå jeg

Anonymous poster hash: d2f2f...5c4

Skrevet

Og hvor ofte er dere innom? Jeg er 29 og ee innom sikkert 3 ganger daglig.

Anonymous poster hash: 3f47d...391

Veldig lite.

Det er jo eit hetse forum.

Anonymous poster hash: 4ad08...d78

Skrevet

41 år, innom 2-4 ganger om dagen

Anonymous poster hash: a0bb4...489

Skrevet

29 år. Innom noen ganger daglig

Anonymous poster hash: a1062...e15
Skrevet

27

Anonymous poster hash: ba0ad...767

Skrevet

43...

Anonymous poster hash: 23006...fa1

Skrevet

34 år og det varierer veldig hvor ofte jeg er innom. Alt fra et par ganger for dagen til mange måneder uten å være innom. På det lengste gikk det over et år, men jeg kommer liksom alltid tilbake hit.

Jeg ser en del mener at det er blitt så forandret og mye hets og tull, men da kan jeg skrive at det er på ingen måte noe nytt ;) Jeg har vært på dette forumet av og på i 14 år, og det var akkurat like mye ufinheter, hets og tull da som nå. Dette går i bølger rett og slett. F.eks. var det lite da de tok bort anonymfunksjonen, og desto mer da den kom tilbake med eget anonymforum (dette).

Anonymous poster hash: 38de8...d56
Skrevet

Er 24 år. Kikker innom så og si hver dag hvis jeg har tid og lyst. Ikke alltid jeg leser eller svarer på noe med mindre det er noe jeg finner interessant.

Anonymous poster hash: f8987...cbb

Skrevet

34 år og det varierer veldig hvor ofte jeg er innom. Alt fra et par ganger for dagen til mange måneder uten å være innom. På det lengste gikk det over et år, men jeg kommer liksom alltid tilbake hit.

Jeg ser en del mener at det er blitt så forandret og mye hets og tull, men da kan jeg skrive at det er på ingen måte noe nytt ;) Jeg har vært på dette forumet av og på i 14 år, og det var akkurat like mye ufinheter, hets og tull da som nå. Dette går i bølger rett og slett. F.eks. var det lite da de tok bort anonymfunksjonen, og desto mer da den kom tilbake med eget anonymforum (dette).

Selv med nick er vi anonyme

Skrevet

36, vært her i snart 10 år av og på!! Fikk akkurat 3 barnet :)

Anonymous poster hash: 2c33e...6f6
Skrevet

Er 43 år og AVHENGIG av DIB i perioder :D Skammer meg, men dæven som det er underholdning her til tider. Popcornet ligger til ladning i skapet, sann i tilfelle.

Skrevet

Jeg er innom hver dag, veldig ofte. Vært her siden 2005, og er nå gravid med nr. 3 :) men jeg er bare på BIM, selv om jeg vet at anonymforum og et par andre er felles.

Anonymous poster hash: fe6cc...47b
Skrevet

....og sånn går nå dagan.. siden 2001. Av og til ofte (oftere etter at det gikk å bruke mobil, det var liksom ikke tema i 2001), av og til pauser, men alltid tilbake. 

Skrevet

Selv med nick er vi anonyme

Nei, ikke på samme måte. I hvert fall tidligere var det slik at en del med nick som var veldig aktive ble lagt merke til og kjent igjen. Selv om ikke alle visste hvem man var IRL nødvendigvis, ble man likevel en person som andre knyttet meninger, holdninger og en livshistorie til.

Da de fjernet anonymfunksjonen fra Skravlesiden var en ganske lang periode hvor stemningen ble god og det ikke var noen som hetset eller var ufin. Bieffekten var at det også var mange som synes det var "kjedelig" og at det ble skrevet mange færre både innlegg og svar. Etter en tid opprettet de da anonymforumet for at man skulle kunne være anonym et sted, og det overtok ganske fort som den nye skravlesiden, men med betydelig mer hets og tull. På samme måte ble det bedre da de fikk kode på anonyme (folk sluttet å krangle med seg selv), men så tok det seg opp igjen.

Skrevet

26 år. Og gravid med nr 2. Er her inne et par ganger om dagen.

Anonymous poster hash: 09dd8...b07

Skrevet

25, ofte inne i perioder, så kan det gå et år før jeg er inne igjen. 4mns siden sist nå!

Anonymous poster hash: 63aba...b12

Skrevet

32. Nå for tida er jeg innom 100 ganger om dagen, men for noen mnd siden var det tre år siden sist... Blir litt periode-hekta

Anonymous poster hash: f09f2...70c

Skrevet

45 år. Vært av og på siden 2000, vanligvis her mens jeg er gravid og i et par år etterpå, for så å gå lenge uten, opptil 2-3 år. Nå om dagen, er innom 2 ganger per dag.

Skrevet

Jeg er 33 og gravid..er innom ukentlig, men mindre imponert over de ulike trådene her. Mange som blåser ut og lite om svangerskap synes nå jeg Anonymous poster hash: d2f2f...5c4

Lite om svangerskap kanskje fordi det er flest brukere fra DIB her?

Anonymous poster hash: 549da...4ba

Skrevet

Er innom daglig og er 44.

Anonymous poster hash: 549da...4ba

Skrevet

Jeg er 33 år, jeg er ofte innom hver dag pga. alt for masse fritid når jeg går hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...