Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 vurderer sterkt å tattoere gi meg tid, jeg kan på armen, ikke stor skrift eller noe.. men det har stor betydning for meg selv, jeg kan alt jeg vil bare jeg får tiden til å kunne prøve, lære og gjennomføre.. men også jobber jeg i barnehage og etter reggio emilia filiosofien.. vi vet at barna kan bare de får tid de også.. reggio emilia er jo en italiensk by, og filosofien stammer jo der i fra.. så vurderer å ta den på italiensk.. eller er det finere på latinsk eller alvisk? Anonymous poster hash: d2f00...e73
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hæ? Anonymous poster hash: 5343b...55c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 vurderer sterkt å tattoere gi meg tid, jeg kan på armen, ikke stor skrift eller noe.. men det har stor betydning for meg selv, jeg kan alt jeg vil bare jeg får tiden til å kunne prøve, lære og gjennomføre.. men også jobber jeg i barnehage og etter reggio emilia filiosofien.. vi vet at barna kan bare de får tid de også.. reggio emilia er jo en italiensk by, og filosofien stammer jo der i fra.. så vurderer å ta den på italiensk.. eller er det finere på latinsk eller alvisk? Anonymous poster hash: d2f00...e73 Jeg liker latinsk. Men det er vakkert i seg selv på norsk også. Anonymous poster hash: ee77a...3e6
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hæ? Anonymous poster hash: 5343b...55c Korfor svarer du når du barre må skrive HÆ Anonymous poster hash: e8779...242
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hæ? Anonymous poster hash: 5343b...55c Korfor svarer du når du barre må skrive HÆ Anonymous poster hash: e8779...242 Hovedinnlegget er ikke spesielt godt lesbart, da... Anonymous poster hash: 9dc39...653
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå