Gå til innhold

Er det greit å si ja til bare et søsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboen vår har to barn, en midt i mellom mine og en året yngre. Den eldste er rolig, høflig og veloppdragen. Den yngste er frekk, ødelegger både leken, leker og inventar, maser hele tiden om å få ting, roter i skuffer og skap og snakker vanvittig høyt. Begge er skolebarn så minste burde ha vokst fra seg mye av tullet nå. Minste kan spørre om å få sjokolade, sier jeg nei så svarer hun hvorfor ikke, jeg vet du har. Sånn er det med det meste, hun SKAL ha!!

Jeg må være opplagt for å ha henne i hus for hun må nesten forfølges og maser nesten kontatant om å få noe eller skal bare ha voksenkontakt. Når barnet er i god lune leker det veldig bra, men maser om å få ting da også.

I dag spurte barna mine om ikke eldste kunne komme over. Jeg er ikke i form til å ha minste her så sa at det var greit, hvis det var greit for dem. Da klikket lille frøken terrorist å begynte å kaste ting rundt på eiendommen dems, både inne og ute, rope og hyle. Jeg bare gikk for dette virker rett å slett ikke på meg, sa til barna mine at eldste måtte gjerne komme hvis det var greit for moren.

Moren jobber med barna, men det virker ikke alltid...

Nå kom eldste på døren å ville leke, minste sitter bak gjerdet vårt (700m hjemmefra) river opp gress.

Er det greit å bare invitere et søsken hos naboer, søskenbarn, familievenner??

Anonymous poster hash: 3de8d...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, det kan du... Si at neste gang kan minstemann bli med, hvis hun følger dine regler. Hvis ikke, må hun gå hjem. Ditt hus, dine regler.

Anonymous poster hash: 58fcb...bb6

Skrevet

Ja, atferd modereres av konsekvenser.

Anonymous poster hash: 591c4...95d

Skrevet

JA det er greit ....

Hilsen hun som ALLTID måtte ha med lillesøster overalt i barndommen ...

Anonymous poster hash: 722a2...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...