Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Det er pappaen det går mest utover. Slår, klorer og klyper, særlig i halsen. Hvis hun f.eks har tatt noe (som for eksempel en verktøykasse med masse farlige ting i) og ikke får lov å ha den. Nytter ikke å si noe eller forklare/bytte ut med noe annet, hun mister besinnelsem helt. Spytter gjør hun og... Det er nytt... Spyttet mot meg i morges da vi skulle skifte nattebleia. Litt sånn "ekkel" oppførsel, vet ikke om det er lært i bhg fra andre barn, men.... Er det en del av trassen, eller er det noe annet? Sier ifra at det ikke er ok oppførsel. Anonymous poster hash: 7f3a8...da0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Pappaen har forresten blodige merker på armen etter gårsdagens sinneutbrudd fra toåringen hun følger etter og skal "ta" folk og, selvom man enten ignorerer det eller kjefter. Ikke like ille med meg, men jeg opplever det i stor grad jeg og. Anonymous poster hash: 7f3a8...da0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 , Anonymous poster hash: 7f3a8...da0
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Har vært gjennom noen slike runder selv.... her er det beste å være føre var, men det er ikke alltid det er mulig i en hektisk hverdag. Jeg tror det er en normal del av utviklingen av egne meninger, og at barnet kanskje føler seg forvirret over sine egne følelser. Her hjelper det å sitte ned med barnet på fanget og enten holde fast armer til det har roet seg litt, eller "fange" slagene uten å si noe helt til de blir mindre intense. Når utbruddet har roet seg litt, forklarer jeg med bestemt stemme at det er helt greit å bli sint, men å slå og klore er ikke greit! Den verktøykassen er det ikke lov å leke med, du kan heller leke på rommet ditt med bilene? Anonymous poster hash: e6a29...bbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå