Gå til innhold

strømpebukse eller stillongs på barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere? Jeg bruker stillongs fordi det er enklere å bytte sokkene hvis barnet blitt våt eller fuktig på føttene når vi er ute på tur.

Anonymous poster hash: 7c77e...6d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stilongs, mye av den grunnen du nevner, men mest fordi vi bruker ull og de kommer bare i stillongs (i hvert fall de jeg har sett).

Anonymous poster hash: 11f0b...ebd
Skrevet

Stillongs.

Anonymous poster hash: 8fbb6...45b

Skrevet

Enig med deg, det er også beskjeden vi har fått fra bhg

Skrevet

Guttene bruker bare longs.

Jentene har begge deler.

Anonymous poster hash: e6b93...f78

Skrevet

Brukar begge deler, likar best strømpis fordi det er kjedelig å leite rundt heile barnehagen etter sokkane og fordi det ser finare ut under kjolar.

Men når ulltøyet kjem fram går det mest i longs, fordi ullsetta stort sett består av trøye og longs.

Skrevet

Stillongs. Når de gikk i bhg var dette også et ønske fra de ansatte der.

Anonymous poster hash: 35b1c...69d

Skrevet

Har brukt strømpebukse frem til ca 2 årsalder for å slippe "glipe" mellom stillongs og sokker på vinterstid, men etter fylte to år har det blitt mer stillongs enn strømpebukse :) 

Skrevet

Her bruker ungene forskjellig. 14 åringen har alltid brukt strømpebukse, hun liker ikke noe annet. Nå er hun slik som helst vil gå i strømpebukse hele året, så vi må rydde vekk strømpebuksene på våren og finne de frem rundt denne tiden. Nå har hun mast en stund etter de, men vi syns det er litt tidlig. For her er det ikke så kaldt og når hn ikke bruker dress eller utebukse på vinteren blir det tidlig å begynne med. Hadde vært anderledes om hun brukte utebukse på vinteren.

Hun ene andre bruker begge deler.

En annen bruker ingenting, hun tar heller på seg dress eller utebukse når det blir for kaldt med bare bukse.

Hun siste bruker tynn fleece bukse under buksa. At det er noe godt skjønner jeg ikke, men det vil hun ha.

Anonymous poster hash: 887e3...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...