Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Vet det her er sipping fra min side, men holder seriøst på å bli GAL. Nå er det 5 dagen vi er hjemme med vannkopper og han er i jo i kjempegod form så er overalt. Før var han så selvstendig og klarte å gjøre ting selv, nå er han baby på alt. Klarer ingenting selv og sutrer hele tiden når han ikke får viljen sin. Har blitt sint mer enn engang for er så lei den konstante sutringen og serringen. Han har og kommet i den alderen hvor han vet best. Uansett hva som er sant så har han rett og det nytter jo ikke å si noe at nei, sånn er det ikke. JEg kommer med lange forklaringer om hvorfor det ikke er sånn han sier. Han setter meg så på prøve nå og føler meg som en utrolig dårlig mor. Jeg er alene med han og merker at jeg har så liten tålmodighet nå. Vil bare være i fred litt. måtte bare få det ut... Anonymous poster hash: 33da6...dc0
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Vet hva du mener. Er han i form som du sier, ta han med ut, trykke inne forverrer alt hundre ganger. Anonymous poster hash: 08edc...273
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Vet hva du mener. Er han i form som du sier, ta han med ut, trykke inne forverrer alt hundre ganger. Anonymous poster hash: 08edc...273 ja, har gjort det idag. Men det er så dårlig vær så er ikke ute så lenge før det blir sutring igjen. håper bare vannkoppene forsvinner snart.... Anonymous poster hash: 33da6...dc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå