Gå til innhold

Jeg håper de som stemmer FrP i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det minste har vett til å stryke CIH. For en nisse.

Anonymous poster hash: afd3a...da6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og at de ikke klager når de private barnehagene til ungene deres tar ut profitten i penger, ikke i pedagogisk personale, mens deres besteforeldre får smake samme grøt på private sykehjem - profitt til eiere, ikke personale til brukere.

Anonymous poster hash: 32cbe...351
Skrevet

Og at de ikke klager når de private barnehagene til ungene deres tar ut profitten i penger, ikke i pedagogisk personale, mens deres besteforeldre får smake samme grøt på private sykehjem - profitt til eiere, ikke personale til brukere.

Enig i det. For meg er det veldig mange grunner til å ikke stemme FrP, men jeg håper de som stemmer på partiet sørger for at CIH holder seg langt unna alt som skal styres og bestemmes. HI

Skrevet

Enig i det. For meg er det veldig mange grunner til å ikke stemme FrP, men jeg håper de som stemmer på partiet sørger for at CIH holder seg langt unna alt som skal styres og bestemmes. HI

Han er utgått på dato, en gammal grettengubbe i framtoning og utspill. Snart representerer han vel Demokratene eller Pensjonistpartiet.

Skrevet

Kanke stryke dette valget.

Anonymous poster hash: 2a090...25d
Skrevet

Det er ikke tillatt å stryke noen på stemmeseddelen.

Anonymous poster hash: eb92b...804

Skrevet

Per nå fungerer ikke sykehus og skole optimalt. Vi har prøvd modellene til alle partier og det fungerer ikke. Kanskje det ikke er så ille å prøve noe nytt.

Går an å sette betingelser på privat eierskap. Hvor mye man kan ta ut i profitt. Og Norge as går og i pluss. Skattetrykket per nå er veldig høyt og de som har penger bruker privat uansett. Jeg har en forsikring gjennom jobb som sier at jeg skal få behandling innen 3 dager og operasjon hvis jeg trenger innen 2 uker fra skade har oppstått.

Men hvis alle betalte etter hva partiet de stemte stod for tror jeg ytterst få hadde stemt rødgrønt

Anonymous poster hash: cca5c...646

Skrevet

For det bugner jo over av kvalifisert personale i det offentlige😂

Anonymous poster hash: 8b512...eed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...