Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg vil tro det er flere enn oss som har kommet med lange remser av mindre pene ord inni oss som barna helst ikke bør høre når vi hjelper dem på med fotballsokker? Dere vet, de lange, uelastiske sokkene som det er "umulig" å dra på ungene uten å bruke alt man eier og har av muskler og tålmodighet? Men som likevel er litt smånødvendig for å holde leggisene godt på plass? Vel, vi fikk et helt genialt tips her for leden som jeg vil dele. Klipp av selve foten! Nå har vi klippet av foten på fotballsokkene til alle guttene og da er det en lek å få dem på. De klarer det til og med selv. Så tar vi bare en vanlig sokk nederst og utenpå etterpå. Fortrinnsvis i samme farge Det funker kjempefint! Anonymous poster hash: 3a24e...e6f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hmm, har to fotballgutter og har aldri hjulpet dem med strømpene, det har de klart selv fra de begynte som 6-åringer. Har aldri hørt klager på at det er vanskelig heller... Bruker svarte Umbro strømper. Anonymous poster hash: db82a...e49
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hahaha!! Må innrømme at det kommer et par gloser når jeg skal prøve å skvise på disse åletrange sokkene, ja Takk for tipset, men problemet her er å få tredd dem på selve foten. Tror de må ha litt breie føtter Hjalp litt når de måtte opp en størrelse i sokker Anonymous poster hash: d2c7f...624
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hmm, har to fotballgutter og har aldri hjulpet dem med strømpene, det har de klart selv fra de begynte som 6-åringer. Har aldri hørt klager på at det er vanskelig heller... Bruker svarte Umbro strømper. Anonymous poster hash: db82a...e49 Kanskje bare vi som er uheldig med de vi har kjøpt da? Vår 8-åring har ikke sjans å få dem på selv i hvert fall de vi har. Hører også mange andre som sliter med det samme. HI Anonymous poster hash: 3a24e...e6f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hahaha!! Må innrømme at det kommer et par gloser når jeg skal prøve å skvise på disse åletrange sokkene, ja Takk for tipset, men problemet her er å få tredd dem på selve foten. Tror de må ha litt breie føtter Hjalp litt når de måtte opp en størrelse i sokker Anonymous poster hash: d2c7f...624 Sorry, leste feil.. Trodde du skrev at dere klippet av hælen Anonymous poster hash: d2c7f...624
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hahaha!! Må innrømme at det kommer et par gloser når jeg skal prøve å skvise på disse åletrange sokkene, ja Takk for tipset, men problemet her er å få tredd dem på selve foten. Tror de må ha litt breie føtter Hjalp litt når de måtte opp en størrelse i sokker Anonymous poster hash: d2c7f...624 Sorry, leste feil.. Trodde du skrev at dere klippet av hælen Anonymous poster hash: d2c7f...624 Nei, hele foten. Tro meg, det er MYE lettere å ta dem på da! Vi har også noen gutter med litt brede føtter, og nå er det fort gjort å få sokkene på. Og av også HI Anonymous poster hash: 3a24e...e6f
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Vi kjøper uniqe sine strømper, de er kjempeelastiske og ingen problem;-)
Plutselig_gravid Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Tusen takk for tips! Sønnen min på 12 år hater fotballstrømper dypt og inderlig og det gjorde jeg også da jeg var aktiv fotballspiller. Ikke bare er de vanskelig å få på! Selve foten er jo ofte helt feil fasong på og lager svære klumper i skoene. Passer nok bedre til andeføtter!
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Umbrosokkene er geniale! Har hatt noen andre som er klin umulig. Lettere å få på støttestrømper....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå