Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hva gjør dere på regnværsdager? Vi kjeder oss hjemme og ingen planlagt barneaktiviteter i dag. Hun er 11 måneder og trenger å oppleve litt. Anonymous poster hash: c8c42...08f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Vi går alltid tur, selv i dritt vær. Jeg blir gal av å bare være inne og synes dagen blir så lang som vi ikke har den turen om morran. Må m storebror i barnehagen, så må ut uansett. Har en del venner som er i perm og noen som jobberturnus, disse henger vi litt med. Går i åpen barnehage, det er veldig stas for ho lille, koser seg med "nye" leker og andre barn. Anonymous poster hash: 0ff92...2d3
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Vi går alltid tur, selv i dritt vær. Jeg blir gal av å bare være inne og synes dagen blir så lang som vi ikke har den turen om morran. Må m storebror i barnehagen, så må ut uansett. Har en del venner som er i perm og noen som jobberturnus, disse henger vi litt med. Går i åpen barnehage, det er veldig stas for ho lille, koser seg med "nye" leker og andre barn. Anonymous poster hash: 0ff92...2d3 Vi har alt gått tur. Hvordan finner jeg en åpen barnehage i bygda mi? Anonymous poster hash: c8c42...08f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg forstår ikke hvordan dere kan kjede dere :-P Synes alltid jeg har alt for mye å gjøre... Triller av og til tur. Er av og til ute å gjør ærender. Gjør husarbeid. Både når barnet sover og litt når hun er våken. Leker. Ligger på gulvet å, ja hva skal jeg kalle det, knør/koser/ruller. Besøker eller får besøk. Vi har vært på noen fjellturer med bæresele. Anonymous poster hash: 47b62...a1d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Jeg forstår ikke hvordan dere kan kjede dere :-P Synes alltid jeg har alt for mye å gjøre... Triller av og til tur. Er av og til ute å gjør ærender. Gjør husarbeid. Både når barnet sover og litt når hun er våken. Leker. Ligger på gulvet å, ja hva skal jeg kalle det, knør/koser/ruller. Besøker eller får besøk. Vi har vært på noen fjellturer med bæresele. Anonymous poster hash: 47b62...a1d Vi er mye ute. Mater ender, går tur og ser på folk og dyr. Plukker blomster, kaster steiner i elva. På lekeplassen osv. Hun går ikke ennå og lekeplass i drittvær som i dag blir bare grining. Hun kjeder seg som regel på slutten av dagen så det beste er å finne på noe ute av huset hver dag. Anonymous poster hash: c8c42...08f
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg bor i sandnes, her er det flere og jeg fikk informasjon om de på helsestasjonen. Så kanskje du kan ringe dit å høre om de vet om noen? Håper det finnes, for er knall kjekt:) De blir som oftest drevet av menigheter, den vi går på er i kjelleren på en kirke. Anonymous poster hash: 0ff92...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå