Gå til innhold

Dere som er i permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på regnværsdager?

Vi kjeder oss hjemme og ingen planlagt barneaktiviteter i dag.

Hun er 11 måneder og trenger å oppleve litt.

Anonymous poster hash: c8c42...08f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi går alltid tur, selv i dritt vær. Jeg blir gal av å bare være inne og synes dagen blir så lang som vi ikke har den turen om morran. Må m storebror i barnehagen, så må ut uansett.

Har en del venner som er i perm og noen som jobberturnus, disse henger vi litt med.

Går i åpen barnehage, det er veldig stas for ho lille, koser seg med "nye" leker og andre barn.

Anonymous poster hash: 0ff92...2d3
Skrevet

Vi går alltid tur, selv i dritt vær. Jeg blir gal av å bare være inne og synes dagen blir så lang som vi ikke har den turen om morran. Må m storebror i barnehagen, så må ut uansett.

Har en del venner som er i perm og noen som jobberturnus, disse henger vi litt med.

Går i åpen barnehage, det er veldig stas for ho lille, koser seg med "nye" leker og andre barn.

Vi har alt gått tur.

Hvordan finner jeg en åpen barnehage i bygda mi?

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan dere kan kjede dere :-P

Synes alltid jeg har alt for mye å gjøre...

Triller av og til tur. Er av og til ute å gjør ærender. Gjør husarbeid. Både når barnet sover og litt når hun er våken. Leker. Ligger på gulvet å, ja hva skal jeg kalle det, knør/koser/ruller. Besøker eller får besøk. Vi har vært på noen fjellturer med bæresele.

Anonymous poster hash: 47b62...a1d

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan dere kan kjede dere :-P

Synes alltid jeg har alt for mye å gjøre...

Triller av og til tur. Er av og til ute å gjør ærender. Gjør husarbeid. Både når barnet sover og litt når hun er våken. Leker. Ligger på gulvet å, ja hva skal jeg kalle det, knør/koser/ruller. Besøker eller får besøk. Vi har vært på noen fjellturer med bæresele.

Anonymous poster hash: 47b62...a1d

Vi er mye ute. Mater ender, går tur og ser på folk og dyr. Plukker blomster, kaster steiner i elva. På lekeplassen osv. Hun går ikke ennå og lekeplass i drittvær som i dag blir bare grining.

Hun kjeder seg som regel på slutten av dagen så det beste er å finne på noe ute av huset hver dag.

Skrevet

Jeg bor i sandnes, her er det flere og jeg fikk informasjon om de på helsestasjonen. Så kanskje du kan ringe dit å høre om de vet om noen? Håper det finnes, for er knall kjekt:)

De blir som oftest drevet av menigheter, den vi går på er i kjelleren på en kirke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...