Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Sønnen skal til Tyrkia med hele fars familie. Jeg synes det er galskap. Både mtp uroligheter og fordi det strengt talt ikke er langt unna Syria. Blåøyde Ola Nordmann tror ingenting er reel fare og drar like blid på chartertur. Jeg vil IKKE at de reiser. Hva hadde dere tenkt? Og ja, det er midt i Alanya.
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke likt det nei... Hva sier far da?
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke likt det nei... Hva sier far da? At jeg bør støtte oppunder at de skal reise. Arvingen har jo fått med seg hva som har skjedd i Tyrkia. BF vil at jeg supporterer og bygger oppunder at de skal reise. Si til sønnen vår at det ikke er farlig etc.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg har en venninne som bor midt I Alanya. Hun er halvt tyrker og føler seg utrygg. Jeg hadde ikke latt mitt barn dra. Anonymous poster hash: 80f88...647
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det og skulle gladelig reist selv med barna om noen spanderte. Dette er tross alt sør-vest i Tyrkia og veldig langt unna Syria. Anonymous poster hash: 0821d...4ca
TøffiTrynet☠ Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke likt det nei... Hva sier far da?At jeg bør støtte oppunder at de skal reise. Arvingen har jo fått med seg hva som har skjedd i Tyrkia. BF vil at jeg supporterer og bygger oppunder at de skal reise. Si til sønnen vår at det ikke er farlig etc. Da må du vel bare ta den kampen tenker jeg. Og han kan vel strengt tatt ikke ta med barnet til utlandet på ferie om ikke du er enig? Lykke til! 😊
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det og skulle gladelig reist selv med barna om noen spanderte. Dette er tross alt sør-vest i Tyrkia og veldig langt unna Syria. Anonymous poster hash: 0821d...4ca Det er jo ikke veldig langt fra Antalya til Syria i så øyemed:/! Huff.
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke likt det nei... Hva sier far da?At jeg bør støtte oppunder at de skal reise. Arvingen har jo fått med seg hva som har skjedd i Tyrkia. BF vil at jeg supporterer og bygger oppunder at de skal reise. Si til sønnen vår at det ikke er farlig etc.Da må du vel bare ta den kampen tenker jeg. Og han kan vel strengt tatt ikke ta med barnet til utlandet på ferie om ikke du er enig? Lykke til! 😊 Liker ikke å være den kjipe moren og samarbeidspartneren, og dette kommer i så tilfelle til å få høre resten av livet. Ja, dilemma:( Takk😊
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke latt ham dra tror jeg. Anonymous poster hash: 75033...e1e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Hadde ikke latt barnet reise dit nå Anonymous poster hash: 388d7...ceb
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det og skulle gladelig reist selv med barna om noen spanderte. Dette er tross alt sør-vest i Tyrkia og veldig langt unna Syria. Anonymous poster hash: 0821d...4ca Det er jo ikke veldig langt fra Antalya til Syria i så øyemed:/! Huff. Det ser kanskje ikke slik ut på kartet, men det er faktisk veldig langt. Jeg hadde overhode ikke vært bekymret for IS i verken Alanya eller Antalya. Det er ikke slik at jeg er naiv, men tvert i mot ganske kunnskapsrik. Jeg anser risikoen for utrolig liten at jeg ville funnet Alanya mye tryggere å reise til nå enn for eksempel London og Paris som er mye mer utsatt som terrormål. Tyrkere selv vil nok i stor grad verne om turistene og holde med mest mulig trygge fordi de tross alt lever av oss i de typiske turistbyene. Anonymous poster hash: 0821d...4ca
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. september 2015 Forfatter #12 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde ikke hatt noe problemer med det og skulle gladelig reist selv med barna om noen spanderte. Dette er tross alt sør-vest i Tyrkia og veldig langt unna Syria. Anonymous poster hash: 0821d...4ca Det er jo ikke veldig langt fra Antalya til Syria i så øyemed:/! Huff. Det ser kanskje ikke slik ut på kartet, men det er faktisk veldig langt. Jeg hadde overhode ikke vært bekymret for IS i verken Alanya eller Antalya. Det er ikke slik at jeg er naiv, men tvert i mot ganske kunnskapsrik. Jeg anser risikoen for utrolig liten at jeg ville funnet Alanya mye tryggere å reise til nå enn for eksempel London og Paris som er mye mer utsatt som terrormål. Tyrkere selv vil nok i stor grad verne om turistene og holde med mest mulig trygge fordi de tross alt lever av oss i de typiske turistbyene. Anonymous poster hash: 0821d...4ca Tusen takk for fint svar😊Snakket en kollega fra Tyrkia nå, og hun hevdet at det var trygt. Kjære Gud, det blir ingen morsom uke for meg😔
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå