Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Vi pusser opp. Vesla vil ha knall rosa rom. Synes fargen er skrikende, men det er nå hennes rom. Overstyrer dere når hun på 7 vil ha dette eller lar dere henne bestemme selv? Anonymous poster hash: 91c5f...54c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg bare malte rommene hvite jeg, også fikk de selv velge tilbehør. 8-åringen har lilla sommerfugltema på rommet sitt, har selv valgt gardiner, sengetøy, pynteputer, et gulvteppe, veggklistremerker osv. Hun ble i fjor brått ferdig med rosa og gikk over til lilla som yndlingsfarge. 6-åringen har rosa prinsessetema på rommet sitt. Med hvite vegger er det lett å bytte gardiner, sengetepper, pynteputer og wall-stickers om de går lei. Anonymous poster hash: d53b4...c3c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg tenker at jeg hadde overstyrt litt her ja.. Har en på 7 selv, og merker at rosaperioden definitivt er på hell både hos henne og venninnene. Litt kjedelig hvis hun blir lei etter et par måneder. Vi malte nettopp rommet til 7-åringen i Soft Mint, og pynter heller med rosa detaljer. Anonymous poster hash: f44ce...6d2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg foreslo wall-stickers og DET ville hun ha. På de rosa veggene. Vi må vel male innen hun blir tenåring om vi maler i rosa tror jeg. Anonymous poster hash: 91c5f...54c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Vi har malt med fargen "sukkerspinn" og den er litt mer dempet. 😊 Anonymous poster hash: 40fd6...1cb
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Vi har malt med fargen "sukkerspinn" og den er litt mer dempet. 😊 Anonymous poster hash: 40fd6...1cb Foreslo en lys dus rosa som nesten er hvit men den var gørr. Tror jeg bare må skjære gjennom og ta en rosa/hvit farge. Anonymous poster hash: 91c5f...54c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Du kan jo også velge å la henne ha en rosa kontrastvegg. Da blir det bare en vegg å male om hun blir lei av rosa. Niesen min er 9 år og HAATER plutselig rosa, der er alt rosa kastet ut av rommet og erstattet med turkis og lyseblå Anonymous poster hash: d53b4...c3c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Vi har malt med fargen "sukkerspinn" og den er litt mer dempet. 😊 Anonymous poster hash: 40fd6...1cb Foreslo en lys dus rosa som nesten er hvit men den var gørr. Tror jeg bare må skjære gjennom og ta en rosa/hvit farge. Anonymous poster hash: 91c5f...54c Denne er ikke nesten hvit. Mer gammelrosa. Anonymous poster hash: 40fd6...1cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå