Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hva er vitsen med en lukket gruppe for gratulasjoner og hilsninger til venner og kjente? Lurer oppriktig. Anonymous poster hash: 55b79...195
sug lut Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 At medlemmene vil gratulere hverandre i fred?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 At medlemmene vil gratulere hverandre i fred? Hehe. Seriøst? Anonymous poster hash: 55b79...195
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. 😳 Anonymous poster hash: 55b79...195
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. Anonymous poster hash: 55b79...195 Den gruppa har jo nesten 2000 medlemmer, så vil tro de fleste som driver å gratulerer hverandre er medlem. Kan anbefale deg å bli med i grupper. Det er jo det som er gøy med Face. Finn grupper som har innhold som du er interessert i. Jeg elsker slike litt nerdegrupper? Utrolig mange med mye kunnskaper. Anonymous poster hash: a245a...8d4
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. Anonymous poster hash: 55b79...195 Den gruppa har jo nesten 2000 medlemmer, så vil tro de fleste som driver å gratulerer hverandre er medlem. Kan anbefale deg å bli med i grupper. Det er jo det som er gøy med Face. Finn grupper som har innhold som du er interessert i. Jeg elsker slike litt nerdegrupper? Utrolig mange med mye kunnskaper. Anonymous poster hash: a245a...8d4 Hehe. Kanskje greit å ta slikt i en gruppe. Ser jeg har to bekjente som er medlem der. Scrolla medlemslista av nysgjerrighet og ingen andre jeg er venn med eller har felles venn med er medlem. Lurer på hvem DE gratulerer. Skal prøve å finne en gruppe for meg. Finnes det en for oss som lurer på ting vi ikke har noe med? 😂😂😂 Anonymous poster hash: 55b79...195
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. Anonymous poster hash: 55b79...195 Den gruppa har jo nesten 2000 medlemmer, så vil tro de fleste som driver å gratulerer hverandre er medlem. Kan anbefale deg å bli med i grupper. Det er jo det som er gøy med Face. Finn grupper som har innhold som du er interessert i. Jeg elsker slike litt nerdegrupper? Utrolig mange med mye kunnskaper. Anonymous poster hash: a245a...8d4 Hehe. Kanskje greit å ta slikt i en gruppe. Ser jeg har to bekjente som er medlem der. Scrolla medlemslista av nysgjerrighet og ingen andre jeg er venn med eller har felles venn med er medlem. Lurer på hvem DE gratulerer. Skal prøve å finne en gruppe for meg. Finnes det en for oss som lurer på ting vi ikke har noe med? Anonymous poster hash: 55b79...195 Kanskje de har venner utenom deg også? Det er jo en mulighet... Anonymous poster hash: 24167...b9e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. Anonymous poster hash: 55b79...195 Den gruppa har jo nesten 2000 medlemmer, så vil tro de fleste som driver å gratulerer hverandre er medlem. Kan anbefale deg å bli med i grupper. Det er jo det som er gøy med Face. Finn grupper som har innhold som du er interessert i. Jeg elsker slike litt nerdegrupper? Utrolig mange med mye kunnskaper. Anonymous poster hash: a245a...8d4 Hehe. Kanskje greit å ta slikt i en gruppe. Ser jeg har to bekjente som er medlem der. Scrolla medlemslista av nysgjerrighet og ingen andre jeg er venn med eller har felles venn med er medlem. Lurer på hvem DE gratulerer. Skal prøve å finne en gruppe for meg. Finnes det en for oss som lurer på ting vi ikke har noe med? Anonymous poster hash: 55b79...195 Kanskje de har venner utenom deg også? Det er jo en mulighet... Anonymous poster hash: 24167...b9e Men hvis de er venn med noen vil jo jeg se at vi har en felles venn, henne. Anonymous poster hash: 55b79...195
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Hehe, får du ikke være med? Anonymous poster hash: a245a...8d4 Er ikke medlem i en eneste gruppe jeg. Bruker face bare til i snoke. Jeg ser bare ikke hvordan den brukes hvis bare du og ingen venner er medlem. "gratulerer med dagen mamma" men mamma er ikke der. Anonymous poster hash: 55b79...195 Den gruppa har jo nesten 2000 medlemmer, så vil tro de fleste som driver å gratulerer hverandre er medlem. Kan anbefale deg å bli med i grupper. Det er jo det som er gøy med Face. Finn grupper som har innhold som du er interessert i. Jeg elsker slike litt nerdegrupper? Utrolig mange med mye kunnskaper. Anonymous poster hash: a245a...8d4 Hehe. Kanskje greit å ta slikt i en gruppe. Ser jeg har to bekjente som er medlem der. Scrolla medlemslista av nysgjerrighet og ingen andre jeg er venn med eller har felles venn med er medlem. Lurer på hvem DE gratulerer. Skal prøve å finne en gruppe for meg. Finnes det en for oss som lurer på ting vi ikke har noe med? Anonymous poster hash: 55b79...195 Kanskje de har venner utenom deg også? Det er jo en mulighet... Anonymous poster hash: 24167...b9e Men hvis de er venn med noen vil jo jeg se at vi har en felles venn, henne. Anonymous poster hash: 55b79...195 Ikke nødvendigvis. Det kommer an på hvilke sikkerhetsinnstillinger eller hennes venn har. Anonymous poster hash: 24167...b9e
Gjest Antarctica Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Tante Wenche er neppe på DinBaby. Men jeg vil med dette sende en hjertelig gratulasjon til henne. Håper hun får en flott 64-årsdag, klem til deg, tante!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå