Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg får mest sannsynlig meg den jobben jeg ønsker om jeg starter tidligere enn planlagt. Mannen har ikke mulighet til å ta mer permisjon en planlagt, så da lurer jeg på om noen vet om det går å forandre på det? Anonymous poster hash: 019ef...f3b
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 nei, det tror jeg ikke du kan. Anonymous poster hash: ba882...ee2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Nei, det går ikke. Anonymous poster hash: 77ba4...fde
Mamma_til_2 Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Nei du kan ikke forandre på noe etter at søknaden er sent inn, eneste er vell at du kan avbryte permtiden.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Du kan ikke endre dekningsgrad, men du kan søke om utsettelse på resten av permisjonen og ta det senere. Anonymous poster hash: 7dca9...83e
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Nei det kan du ikke. Men du mister ikke permisjonen selv om du starter tidligere, du bare utsetter den og kan ta den ut når som helst innen barnet fyller 3 år. F.eks kan en av dere eller begge ta en fridag annenhver/tredjehver uke, en av dere kan ta litt fri i jula, ta høstferie neste år, eller bare ta en fridag nå og da i årene som kommer. Nav trenger bare beskjed før de betaler ut foreldrepenger den måneden om hvor mange dager foreldrepermisjon du har hatt den måneden. Anonymous poster hash: d1d6d...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå