Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Enda verre! Fire barn med fire forskjellige! Kjenner dere noen? Hvordan er disse mødrene? Hvor gamle er de? Dømmer dere dem? Anonymous poster hash: 75e8f...8f9
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg dømmer nok litt ja, selvom det er ikke min sak.. Anonymous poster hash: cf1c6...58c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Kjenner en med tre. Hun er helt topp, snill og oppegående. Har vel vært litt uheldig med valg av pappaer, og litt ung med førstemann. Anonymous poster hash: ff45a...f8d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg tenker nok at de ikke er så veldig menneskekjennere... Anonymous poster hash: fc2d5...2c8
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Ja, jeg vet om ei som har 4 barn med 3 forskjellige, og nå venter sitt 5. barn med kjæreste nummer 4. Hun er over 40 år. Jeg kjenner henne ikke, så alt jeg vet om henne har jeg hørt gjennom andre. Jeg dømmer litt, for jeg tenker mye på barna og hvilken påvirkning hun har på dem. Men folk må nesten få leve sitt eget liv, og noen drar den liiitt lengre enn andre :-) :-) Anonymous poster hash: 2b0a6...f44
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Kjenner bare en. Hun er ca. 45 år. Hun hadde en vill ungdomstid og hun endte opp med kul på magen i en alder av 16 år. Da barnet kom ble hun voksen. Fullførte videregående og tok fatt på høyere utdannelse. Der traff hun drømmemannen. Etter noen år giftet de seg og hun ble gravid. Like etter barnet ble født omkom mannen i en ulykke. Da var hun 26 år. 10 år senere møtte hun sin andre store kjærlighet. Han var en del år yngre enn henne og hadde ingen barn fra før. De valgte etter hvert å få et barn sammen, det ble tvillinger De er fremdeles sammen og skal gifte seg om ikke så alt for lenge. Anonymous poster hash: 79c20...088
3 i april Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Jeg vet om ei som har 4 barn med 4 forskjellige fedre. Hun er en god mor, men forelsker seg altfor lett. Hver eneste gang er det den store kjærligheten og hun blir gravid og forlovet etter bare noen måneder. Så kommer barnet og forelskelse dabber av i en travel hverdag og det blir slutt. Men hun finner raskt en ny mann og sist gang hun ble gravid var sistemann bare 7 mnd før hun ble gravid med ny mann.. det er også foresten slutt. Ble slutt når babyen bare var 2 mnd. Nå har hun akkurat fått seg ny kjæreste som visstnok er " verdens beste ". Må innrømme at jeg dømmer henne , for hun burde bli skikkelig kjendt med disse mennene før hun blir gravid. Dessuten er det fryktelig kaotis med tanke på samvær og fltere av fedrene er heller ikke gode fedre. Syns egentlig synd i henne. Hun er ikke en venninne men vi bor på et lite sted så alle kjenner alle.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Kjenner til ei som har 6 barn med 4 forskjellige. Dømmer ikke. Kjenner historien hennes og det er nok et resultat av søken etter kjærlighet,noe hun ikke fikk i barndommen. Hun ble misbrukt. Anonymous poster hash: 52b53...f31
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Kjenner til ei som har tre barn med tre forskjellige. Hun er på søken etter den store lykken. Hun er fortsatt sammen med faren til det yngste barnet, til tross for en del utroskap fra hans side. Vet om ei til som har fire barn med tre forskjellige. Det eldste barnet bor 50% hos henne, de to mellomste er helsøsken og bor i fosterhjem og den yngste er seks måneder. Hun er singel. Alltid levd av overgangsstønad og/eller sosialstønad. Anonymous poster hash: f6446...9e2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Kjenner til ei som har tre barn med tre forskjellige. Hun er på søken etter den store lykken. Hun er fortsatt sammen med faren til det yngste barnet, til tross for en del utroskap fra hans side. Vet om ei til som har fire barn med tre forskjellige. Det eldste barnet bor 50% hos henne, de to mellomste er helsøsken og bor i fosterhjem og den yngste er seks måneder. Hun er singel. Alltid levd av overgangsstønad og/eller sosialstønad. Anonymous poster hash: f6446...9e2 Hun med tre barn er over 35 og hun andre er under 25. Anonymous poster hash: f6446...9e2
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Jeg klarer ikke helt å la være å dømme litt. Spesielt i de tilfellene der det har blitt slutt med alle mennene ganske raskt. Samtidig vet jeg at slik "oppførsel" mest sannsynlig ikke kommer av en trygg og stabil oppvekst. Noe har nok "gått galt" et sted tidligere i livet som gjør at personen gjør som den gjør. Anonymous poster hash: 8b313...b1a
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Jeg vet om en som har 5 barn med 5 forskjellige damer. Han har ikke samvær med de 4 første. Jobber svart og får uføretrygd. Derfor betaler han heller ikke bidrag. En skikkelig sjarmør med andre ord det verste er at han ser ikke ut, men damene faller som fluer for han og blir gravide med en gang. Det er snakk om pene damer også, men de har nok ikke så mye i topplokket. Anonymous poster hash: 6b789...e5c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Lin mann/samboer har 3 barn med 3 forskjellige når jeg snart føder. Jeg har 3 barn med 2 forskjellige. Jeg selv ble psykisk og seksuelt misbrukt i mitt første eksteskap. Dette barnet er ikke planlagt og vi har hatt en ned periode i det jeg ble gravid. Nå er jeg sterk og kan si fuck off til alt og alle. Jeg kjenner og elsker barnet. Jeg gjør alt for mine men ikke alt for en mann. Jeg dømmer ikke min samboer heller. Første barn kom tidlig i tvangs ekteskap. 2 barnet med sin første skikkelige kjæreste som han valgte på egne premisser. Hun var utro så det holdt så skjønner at han dro. Vi har vært sammen i 4 år og sliter med hans ræva økonomiske sans. Jeg har fått nok og tok kontrollen for et år tilbake. Det var ikke bare bare. Han er her nå og det er det som teller, men jeg gir han inn når det trengs og har fortalt han hvor mitt skap skal stå. Jeg dømmer kun utfra hvordan barna har det. Alle kan vi møtes feil mennesker i livet. Alle kan vi forelske oss i barnet i magen svært tidlig. Min mening og min historie. Anonymous poster hash: 21cfb...ddc
februarprins2013 Skrevet 14. september 2015 #14 Skrevet 14. september 2015 eksen min venter 3 barnet med 3 dama nå, synes det er like ille, han har 2 stk fra før som blir 3 og 5 neste år og minste kommer neste år i februar. Eneste andre jeg vet om,men ikke kjenner er Rannveig, hun har 3 med 3 forskjellige, synes det er spesielt og kan nok dømme litt ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå