Gå til innhold

Er dette feil av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 4 uka i 1 klasse, så følger jeg ikke jenta mi inn på skolen lenger. Jeg stopper rett utenfor og hun går inn selv, noe hun er fornøyd med. Følger dere deres barn inn?

Anonymous poster hash: 7c6d3...150

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser flere foreldre gjør det. Og skulle ønske vi kunne gjort det. Barn er forskjellig og vår sønn trenger at vi følger han inn.

Anonymous poster hash: 3b295...f0b

Skrevet

Barn er forskjellige.

Min første ville helst gå alene hele veien fra dag to (vi fulgte da til porten)

Minste ville vi skulle følge inn i lang tid. Da gjorde vi selvsagt det. Hun sa i fra når vi kunne gå. Hun måtte bare se at bestevenninnen var der.

Anonymous poster hash: 155ae...575

Skrevet

Våre barn har gått til skolen alene etter første dagen. Første dagen gikk vi foreldre sammen med barna, dagen etter har de villet gått selv.

Veien er 2 km lang og de kunne fått buss, men vi valgte den bort. De har alltid gått flere barn sammen.

Anonymous poster hash: 1885d...bca

Skrevet

Nei, vil ikke følges inn. Gikk alene inn i barnehagen også siste året.

Skrevet

Mine har etter eget ønske gått alene til skolen fra dag to

Anonymous poster hash: 3a017...eab

Skrevet

Går alene.

BI trente siste alle året i barnehagen. Da gikk han inn alene mens jeg leverte lillesøster. Jeg gikk inn etterpå og sjekket at han hadde hengt opp klær, str på plass støvler osv :)

Anonymous poster hash: 03840...052

Skrevet

Min går "alene". Jeg må kjøre dem til skolen pga lang og littskummel skolevei, og da går 1.klassingen fra bilen og inn selv, men hun går sammen med broren i 3. klasse da, så hun er ikke helt alene.

Anonymous poster hash: 76e8b...e87
Skrevet

Fulgte ikke min førsteklassing inn, kun om det var noe spesielt, om jeg skulle sjekke skiftetøy eller noe sånt.

Skrevet

Min førsteklassing tar skolebussen. Da går han av og til alene ned til bussen. Går så fint så, og han er megastolt :)

Anonymous poster hash: 213b1...39f

Skrevet

Nei. Dag 3 ville hun gå fra parkeringsplassen selv. (Lang skolevei)

Hun tar skolebussen alene hjem hver dag etter eget ønske.

Jeg er veldig stolt av henne. Hun har nemlig alltid vært litt redd av seg. Redd for å prøve nye ting, redd for å gjøre feil og at andre skal le av henne osv.

Hun er veldig stolt selv også. Mestringsfølelsen var til å ta og kjenne på, da hun steg alene ut av bussen første gang :)

Anonymous poster hash: 69f54...4a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...