Gå til innhold

Nattesvette - Høygravid. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er høygravid med nr 3. Har termin i disse dager og venter i grunn bare på at fødselen skal starte.

Den siste uka har jeg våknet om natten av at jeg er gjennomsvett. Klissvåt på halsen og brystet og sengetøyet er vått.

Kjenner jeg blir litt urolig. Er det fler som har opplevd dette?

Skal selvfølgelig ta det opp med legen på onsdag.

Aldri vært plaget med dette tidligere.

Ikke er det spesielt varmt på soverommet heller og svetter lite på dagtid, så forstår ikke hvorfor jeg blir så hinsides svett om natta.

Føler meg frisk og fin ellers. Litt vanlige plager mtp at jeg er høygravid som litt vondter her og der, trøtt og sliten og tung i kroppen. Vekta har stått stille de siste 8 ukene til tross for at jeg har spist mye og ikke veldig sunt og bevegd meg lite. Men babyen vokser som den skal.

Kan noen fortelle meg at det er helt normalt med nattesvette når man er høygravid?

Anonymous poster hash: ca823...ff7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dette noen ganger. Og etterpå når jeg ammet var det virkelig ille :P men det gikk over og jeg hadde det med førstemann også. Snakket aldri med lege om det.. Bare antok det var en av graviditetens gleder ;)

Skrevet

Jeg hadde dette noen ganger. Og etterpå når jeg ammet var det virkelig ille :P men det gikk over og jeg hadde det med førstemann også. Snakket aldri med lege om det.. Bare antok det var en av graviditetens gleder ;)

takk for svar. Jeg har aldri hatt dette med de to første og det kom som kasta på meg for en uke siden. Prøvde å google og da står der stortsett om tiden etter svangerskapet hvor kroppen gjerne skal kvitte seg med litt vann etc.

Men da er det sikkert bare hormonelt og vanlig. :-)

HI

Anonymous poster hash: ca823...ff7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...