Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg har hatt kraftig omgangssyke i helgen, med mye oppkast, feber og litt diare. I går spiste jeg lite gjennom dagen, bare litt brød (kastet ikke opp lenger), spiste et pizzastykke om kvelden og det gikk galt. Fikk kraftige magesmerter og brakk meg, kastet opp litt også. Sluttet å kaste opp på lørdag, så jeg bør få i meg litt mat! Er veldig svimmel og slapp og har lite matlyst. Fra liten har jeg hørt man skal spise loff, men er det riktig? Det går fint å drikke. Anonymous poster hash: ff327...88d
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Salte kjeks, chips og ristet brød spiser jeg når jeg har omgangsyken. Om loff er bedre vet jeg ikke Anonymous poster hash: 17ae1...311
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Lett fordøyelig mat. Loff er jo det. Anonymous poster hash: 19fd0...193
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg bruker alltid å spise salt chips. Mye energi og kommer ikke opp igjen. Litt sent nå, men et godt tips ved omgangssyke, som jeg plukket opp her inne, er stikkpiller. Du vil ikke tro hvor godt paracet demper sykdomsfølelsen ved omgangssyke. Anonymous poster hash: 924cc...4b1
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Suppe! OG så er det lurt i å få i seg noe salt og rikelig med væske. Gjerne kaloriholdig væske. Anonymous poster hash: 44a48...6ed
Tauriel Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg spiser alltid salat når jeg har omgangsyken eneste maten som holder seg nede. Også drikker jeg MYE Cola, sidenden inneholder mye sukker, og jeg takler ikke noe mat så lenge magen er urolig
Miss Chocolate Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Blåbærsuppe, om du har blåbær i fryseren.. Evt lag deg en enkel blåbærsmoothie. Eller drikk litt buljong.. Litt salt mat gjør ofte godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå