Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Pappaen til Rannveig H unge nr 3 har dame!! Dvs han var utro. Menn altså. Hadde det vært min kjæreste som smelte henne på tjukka så ville jeg helst ha visst det så fort som mulig! Nei, dette er ingen mobbetråd.. Ble bare litt sjokkert. All pr er god pr. Må regne med litt snakkis når man utleverer seg på nettet. Hun får jo i verste fall bare flere lesere. Anonymous poster hash: 2e5ef...690
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Hvis hun visste at han hadde dame er hun jo en drittkjærring uten respekt for andre! Og hvis ikke, håper jeg hun i ettertid har vært stor nok å fortalt denne damen det! Og han er en idiot hvis han velger dama framfor ungen, og det samme er hun om hun får han til å velge! Anonymous poster hash: 53cf9...658
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Det er en eneste stor suppe dette her. Regner med hvis de har felles kompiser, så burde hun visst at han hadde dame! Klart, det er han som har gjort feil her. Han som har vært utro, men det viser litt om hvilke verdier man har. Hun har jo selv opplevd utroskap ... Håper hun forteller damen hans før hun evt finner det ut når ungen er født. Tenk hvis hun leser bloggen hennes. Anonymous poster hash: 2e5ef...690
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Nå står det strengt tatt ikke at han hadde dame når hun ble gravid, det kan han jo ha fått i etterkant. Det står at han ikke har fortalt damen at han skal bli far. Mye synsing og spekulering som blåses opp, det bør man holde seg for god til. Anonymous poster hash: 8957f...280
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #5 Skrevet 18. september 2015 Hun har skrevet at han fikk dame etterpå, som han ikke har sagt noe til! Stakkars folk, for en grøt. Håper de får litt orden før ungen kommer. Rannveig elsker nok ungene max, men prioriteringene er ikke de samme som mine for å si det slik.. Anonymous poster hash: 9d736...a20
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #6 Skrevet 18. september 2015 Selv om Rannveig har valgt et annet liv enn A4,må jeg si jeg har enorm respekt for henne som bærer frem istedenfor å ta abort. Anonymous poster hash: 60ddf...6d3
Anonym bruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Hun har da selv skrevet i bloggen at han ikke hadde dame da de hadde sex, men fikk dame rett etterpå og ikke har fortalt denne dama at han har smelt noen på tjukken rett før de ble sammen... Anonymous poster hash: 3a0e7...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå