Gå til innhold

Cola til 1 1/2 åring..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om det? Nevøen min blir stadig gitt cola av sin far(bror til min mann)altså ham fyller opp en hel tåteflaske noen ganger . Vi har ei på 2 1/2 år hun får aldri cola, sjelden brus i det hele tatt. Burde jeg si noe?syns selv ikke det virker så særlig smart eller bra for et så lite barn.

Anonymous poster hash: 2ab3c...d30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig burde ikke en 1 1/2 åring få cola i tåteflaske!

Du må fortelle ham at det ikke er greit

Anonymous poster hash: 1de27...0ef

Skrevet

Har prøvd å hinte og by på noe annet først, men får alltid svaret at det er greit med cola han liker det så godt. Vil ikke skape noe dårlig stemning.. Jeg får be mannen min(bror) ta det opp evt

Skrevet

Se mitt forrige svar!

Anonymous poster hash: 1de27...0ef

Skrevet

Er det ikke en oppegående mamma inni bildet?

Skrevet

De er ikke sammen lenger og har sett tidligere at hun gjør mye rart med sønnen. Så hvor oppegående hun er kan jeg ikke akkurat avgjøre, ser henne aldri lenger.

Skrevet

Jeg hadde bare sagt at helsestasjonen hadde gitt dere klar beskjed om å ikke gi barn cola, så oppleves det gjerne ikke i like stor grad som kritikk 😊 egentlig burde jo en hver person klare å tenke seg til at det er dumt på egenhånd...

Skrevet

Barn skal ikke ha koffeinholdig drikke. Det er ikke bra for hjernens utvikling.

Anonymous poster hash: a455a...892

Gjest vinterbrud
Skrevet

Cola i tåteflaske er ikke bra overhodet, og svært skadelig for barnets tenner.

Skrevet

Min 1 1/2 åring får smake pittelitt av og til hvis jeg drikker cola, noe jeg sjeldent gjør. Men cola i tåteflaske, nei!

Anonymous poster hash: 37a62...b00

Skrevet

Beste oppskrift på råtne tenner det, cola på tåteflaske...

Anonymous poster hash: 347f8...c17

Skrevet

Er det mulig, er det unger som har fått unger eller?!

Hva tror du vi syns??

Skrevet

da hadde jeg sagt fra, er verken bra for hjernen, tenner eller med tanke på overvekt

Skrevet

Så en dokumentar om sukker for ikke så lenge siden, det var det ei jente på 4-5 år som ble lagt i narkose og de trakk ca halvparten av tennene hennes pga tannråte. Hun hadde fått cola i lang tid. Nå var dette et ekstremt tilfelle og foreldrene pusset sikkert ikke tennene hennes. Men nei man gir ikke barn på 1,5 brus! Sønnen vår på 2 fikk en liten munnfull solo en gang, det er alt han har fått av brus. Han får ikke saft en gang. Vi drikker litt brus i helgene og da får han epplejuice om han spør. Han er super fornøyd med det. Barn trenger ikke brus for å bli fornøyd.

Anonymous poster hash: 0da1a...f89

Skrevet

Min nesten 6åring har ennå ikke fått cola!

Anonymous poster hash: 93947...97e

Skrevet

Juice er like ille som brus bare så dere vet det.

Anonymous poster hash: 4196e...fe2

Skrevet

Juice er like ille som brus bare så dere vet det.

Anonymous poster hash: 4196e...fe2

Enig der...men jeg serverer heller et glass nypresset juice til barna enn Coca Cola. ..juice inneholder hvertfall vitaminer...cola - not so much

Skrevet

Min nesten 6åring har ennå ikke fått cola!

Anonymous poster hash: 93947...97e

Wow, du må være årets mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...