Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Vi har gått i den gamle fella, og ting skjer vel nå mest etter vane. Sexlivet er kjedelig egentlig og jeg trenger og savner at ting blir litt mer spennende. Men jeg er så himla sjenert og hater å snakke om slike ting. Jeg klarer det ganske enkelt ikke. :-( Merker på mannen min også at ting ikke er som før. Og det er jo kanskje en naturlig utvikling. Men han er min eneste, og kommer mest sannsynlig til å bli min eneste. Så derfor trenger jeg litt mer fart og spenning. Men hvordan skal jeg få ting til å skje når jeg er så sjenert? :-/ Kroppen min har jo endret seg litt etter barna og jeg sliter med det, dessverre. Har begynt å trene, men det er ikke så lett å få vekk magefettet og de runde lårene mine. Spesielt sårt er det når mannen min er litt uoppmerksom og kommenterer beina til andre kvinner. Vet han liker slanke lange bein, og det kan jeg ikke si jeg har lengre. Før fikk jeg alltid kommentarer om at jeg kledde skjørt og kjoler, men nå er det ingen komplimenter å få. Og kanskje noen av dere har noen tips til hva vi kan gjøre for å friske opp litt i senga? Anonymous poster hash: fcb75...e0f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Ingen som har noen svar? Anonymous poster hash: 73aa4...99c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Samme her. Vi har to unger og vært sammen i 11 år. Her hjalp det bare å prøve litt nye steder å ha sex i huset, F.eks på kjøkkenbordet eller på benken, begge likte det og nå har vi mye mer sex enn på lenge. du kan jo ta initiativet og spørre om dere skal prøve en ny plass i huset en kveld? Anonymous poster hash: 26595...3ed
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Hva med å skrive en sexy påkanten mld til han? Da slipper du å si noe direkte og det pirrer veldig Vi har et veldig levende og spennende sexliv, men det er nok i en litt annen retning enn dere, innbiller jeg meg Men vi begynte med det da vi chattet, en kveld i begynnelsen av forholdet. Vi begynte vårt sexliv ute i det fri, og han spurte meg om jeg hadde noen fantasier eller noe jeg ville prøve, og da hadde jeg en gyllen anledning til å komme med mine Jeg syns det var flaut/rart å tenne på det jeg gjør og det var så utrolig mye lettere å skrive det enn å si det direkte til han Heldigvis tenkte han akkurat det samme Anonymous poster hash: 4983c...26b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå