Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg fødte for snart 3 uker siden. Fikk ingen rifter og alt føles veldig bra. Nå har jeg også sluttet å blø, og tenkte egentlig å la mannen prøve seg litt forsiktig… Men så kjente jeg inni skjeden med fingrene selv, og det er "noe" der! Det er akkurat som jeg kjenner bunnen like innenfor åpningen. Kan det være prolaps av noe slag? Bør jeg dra til lege eller er dette vanlig og går over av seg selv? Har som sagt ingen smerter eller ubehag. Dette er mitt andre barn og jeg merket ikke noe liknende første gang, men da tok det en del lengre tid før jeg rørte noe der nede, da jeg hadde noen vonde sting. Jeg gjør forresten knipeøvelser daglig og har gjort det hele svangerskapet også, trodde jeg hadde god kontroll på bekkenbunnsmuskulaturen... Anonymous poster hash: 34755...b4b
Lammeskanken Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Kan tenke meg at det er livmortappen som er langt nede. Hadde det vært prolaps, så tror jeg du hadde hatt det vondt og ubehagelig. Men jeg har aldri putta fingrene oppi der rett etter fødsel, så blir bare synsing for min del 😊 hvis du er bekymret, så kan du stikke innom legen eller helsestasjonen og høre med dem kanskje?
Gustav Klitt Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Du, det er som å lese om meg selv. Ble kjempestressa, trodde hele underlivet skulle ramle ut gjennom gløfsa. Jeg var i hvert fall sikker på at det var fremfall av ett eller annet. Men det gikk over av seg selv i løpet av noen måneder. 3 uker er ingenting
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Samme her, livmortappen var ganske langt ned. Da begynte jeg å knipe mer og den forsvant til rett plass 😃 Anonymous poster hash: 04f3d...403
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Åh, tusen takk for svar, nå ble jeg veldig beroliget! Intensiverer sporenstreks knipingen Anonymous poster hash: 34755...b4b
Gjest Muji81 Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Du, det er som å lese om meg selv. Ble kjempestressa, trodde hele underlivet skulle ramle ut gjennom gløfsa. Jeg var i hvert fall sikker på at det var fremfall av ett eller annet. Men det gikk over av seg selv i løpet av noen måneder. 3 uker er ingenting Hehe,da er vi flere. Helt normalt igjen her også
nasse nøffen Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 du bør vente en stund til.. etter 6 uker kontroll er vel en grei regel, da får du bekreftet at alt er som det skal=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå