Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 På toget i da satt jeg i en fireseter med to tenåringsjenter. Jeg hadde lydbok i ørene og jentene var mest opptatt av å snapchatte og se på telefonene sine. Det var bare oss igjen i vogna når vi rullet inn på nest siste stasjon og da så jeg at en dame jeg jobber i samme etasje som stod å ventet på et annet tog. Jeg vet at denne damen er 6 mnd på vei (prater litt i heisen), men hun er litt "stor" fra før. Jentene begynte å dulte bort i hverandre med hviske "se på hun drit-tjukke der, film henne da! Legger du det ut?" Siste stopp var bare noen minutt etterpå og jeg kjente jeg hadde så lyst å si noe til de når vi skulle gå av, men jeg feiget ut. Når tenker jeg at det ligger en snutt der ute et eller annet sted som gjør når av en veldig hyggelig og grei dame og jeg burde ha sagt i fra :/ Anonymous poster hash: 7471a...8b5
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Uff ja det burde du virkelig. Anonymous poster hash: 98888...70d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Vi har alle vært der! Jeg blir ofte så satt ut at jeg ikke får frem et ord. Anonymous poster hash: 1b43a...f1c
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Det er vanskelig å si ifra. Flesteparten greier det ikke. Men det at du angrer nå gjør kanskje at du sier ifra neste gang Anonymous poster hash: e06e2...37d
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Foreldrene til tenåringer bør ta en prat med de om oppførsel og at det ikke er lov til å legge ut bilder av andre +++ Anonymous poster hash: 59ad7...a0b
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Jeg både snakker til og tar tak i drittunger. Hadde ikke kostet meg noe å sagt rett ut hva de var. Hvorfor er dere voksne damer så redd for å si fra ? Fatter ikke at det går an. Gro dere baller! Anonymous poster hash: 45f89...834
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Jeg både snakker til og tar tak i drittunger. Hadde ikke kostet meg noe å sagt rett ut hva de var. Hvorfor er dere voksne damer så redd for å si fra ? Fatter ikke at det går an. Gro dere baller! Anonymous poster hash: 45f89...834 Mange forskjellige grunner til det! Ikke vær så dømmende! Selv ble jeg mobbet og har lav selvfølelse. Føler meg veldig liten og svak, og jeg vil helst bare være en grå mus... Usynelig... vanskelig da å gjøre noe som kan tiltrekke meg oppmerksomhet, spesielt fra flere stykker og ungdommer. Anonymous poster hash: e06e2...37d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå