Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Mamma bukse. Men er litt overvektig... Nå ser magen egentlig veldig stor ut Jeg er flau... er det teit å gå med mamma bukse? Føler meg dum. Hva skal jeg gjøre? Vanlige bukser strammer... Anonymous poster hash: 532a7...205
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Det måtte jeg også i andre svangerskap. Hadde genser over så ingen så det. Anonymous poster hash: f6228...495
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Godt å høre vi er flere Når er det ok å "vise" magen da???? Anonymous poster hash: 532a7...205
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Jeg er syv uker på vei og lurer på hvor mye lenger jeg kan skjule magen... Er også litt overvektig til vanlig, men nå står magen rett ut hele tiden. Keg bruker vanligvis veldig lavw bukser, så jeg trenger nok ikke mammabukser enda, men tipper at noen kommer til å gjette at jeg er gravid snart! Etter tolv uker er det vel "greit" for de fleste både å vise magen og gå med mammaklær. Anonymous poster hash: cbf15...c69
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Jeg var 6-7 uker på vei da jeg kjøpe mammabukse med nr 2. Jeg ha en tendens til å bli hoven i magen tidlig i sv skapet pluss at jeg har et par kilo ekstra. Var ikke det at jeg trengte det, men mer at jeg ikke orket noe som presset. Du skal aldeles ikke være flau med mammabukse nå Anonymous poster hash: 8c14a...bac
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Så kjekt å høre 😃 👍 💟 Da skal jeg ikke være flau mere Anonymous poster hash: 532a7...205
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå