Gå til innhold

Jeg kan ikke være helt normal ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er de mange alenemødre, kvinner som har menn som reiser mye i jobben osv, men jeg, jeg takler ikke dette.

Mannen min har vært borte siden torsdag og kommer hjem i morgen og selv om alt selvsagt går helt fint uten ham, så føles det som et stort og verkende sår i brystet. Han pleier aldri å være borte, og de få gangene er det snakk om under et døgn, og nå savner jeg ham så det rett og slett gjør vondt. Etter noen få dager ... Jeg trodde faktisk at jeg skulle være litt mer utholden enn som så :/

Anonymous poster hash: 54a6b...e51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like normalt som unormalt vil jeg tro. 

Selv nyter jeg når mannen er borte, og jeg får styre akkurat som jeg selv vil. 

Godt å være borte fra hverandre litt, slik at vi rekker å savne hverandre. 

Anonymous poster hash: 542a9...b7e
Skrevet

Det er nok fordi du ikke er vant til at han er borte. Det hadde nok vært annerledes om han var mye borte.

Skrevet

Det er nok fordi du ikke er vant til at han er borte. Det hadde nok vært annerledes om han var mye borte.

Ja, det er sikkert sant. Det har gått veldig fint å ha hus og unger alene, så det er ikke det, men spesielt kveldene synes jeg blir utrolig ensomme. Vi har alltid en liten stund før vi sovner hvor han ligger og holder rundt meg og vi småprater, og det er faktisk vanskelig å sovne nå som jeg er alene. Alt føles så tomt liksom. Jaja, bare en natt igjen nå, så.

HI

Skrevet

Du er godt vant

Min mann er borte 4 uker om gangen 😢😢

Grusomt

Anonymous poster hash: 8349e...1e9

Skrevet

Du er godt vant

Min mann er borte 4 uker om gangen

Grusomt

Anonymous poster hash: 8349e...1e9

Det kan jeg godt forstå!

HI

Skrevet

Mannen min jobber offshore, og jeg syns det er helt nydelig å få litt tid til å bare være meg, og at han bare kan være seg. Tar ikke hverandre så forgitt, og setter pris på at jeg har noen å savne. Deilig å kjenne på følelsen av å savne hverandre og å sette pris på tiden vi har sammen. Men kjenner meg igjen i følelsene dine. Da vi var yngre gråt jeg da han reiste. Men tror helt ærlig at forholdet vårt er sterkere pga at vi ikke er oppi hverandre hele tiden. Er det ikke litt fint å få kjenne på de følelsene du opplever nå HI? Kan høres ut som at klemmen han får når han kommer hjem blir ekstra god. Tror det er viktig å savne hverandre litt iblant jeg😊

Anonymous poster hash: 5b98a...60a

Skrevet

Mannen min er på jakt nå, i to uker, det er helt fantastisk deilig!

Anonymous poster hash: 1e99c...61f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...