Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg er 5 uker på vei og har blitt syk; feber, halsvondt. Kan jeg ta Paracet? Anonymous poster hash: b8aa5...8f1
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Paracet blir ansett som relativt trygt under graviditet. Men uansett bør en ha høy terskel for å ta det. Med mindre feberen er faretruende høy hadde jeg latt være. Anonymous poster hash: 1b5ab...9de
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Nei, se på forskningen ang guttebarns penisdeformasjon Anonymous poster hash: 502e1...015
februarprins2013 Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 den er trygg,men ikke ibux,men hadde prøvd og unngått det så lenge det man kan det
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Anbefaler deg heller ta deg en varm dusj og komme deg i seng. Sjeldent man trenger paracet. Kun hvis feber blir veldig høy eller man sliter med å få i seg mat og drikke. Anonymous poster hash: 1a51e...19c
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hei! Paracet under graviditeten er HELT TRYGT. Snakk ned lege/jordmor. Det som IKKE er trygt, er overoppheting, for eksempel feber. Paracetver febernedsettende. Ser du hvor jeg vil? Den ene studien går på kontra med veldig mange andre studier og baserer seg på at man tar paracet full dose hver dag i over en uke. Les hele studien. Ingen leger har spesiell tiltro til den, fordi de kan litt om statistisk signifikans. Der skorter det litt mer hos VG. Anonymous poster hash: d7fc1...e40
Kakao1234 Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Har du feber, så må du ta Paracet! Det kan være veldig farlig for babyen dersom den blir overopphetet. Men ta så liten dose Paracet som mulig, og ta det ellers veldig rolig. Hold deg hjemme fra evt. jobb og drikk masse væske. Riktig god bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå