Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Har ormekur kjøpt i sverige til hund. Men pus må også ha. Kan pus få samme?(bare litt mindre) Anonymous poster hash: 9147b...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 les pakningsvedlegg Anonymous poster hash: cf7f3...0e6
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Og det tror du jeg ikke har gjort? Står ingenting om det der. Lurte bare på om det er stor forkskjell på innholdet i den til hund kontra den til hund/katt. Tablettene kan jeg dele om de kan gis til pus. Anonymous poster hash: 9147b...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Nei, drontal kan ikke det i alle fall. Anonymous poster hash: 56a1f...924
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Har alixur Hi Anonymous poster hash: 9147b...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Og det tror du jeg ikke har gjort? Står ingenting om det der. Lurte bare på om det er stor forkskjell på innholdet i den til hund kontra den til hund/katt. Tablettene kan jeg dele om de kan gis til pus. Anonymous poster hash: 9147b...fbc "Og det tror du jeg ikke har gjort" - hva slags svar er det? Håper du strever fremdeles, du fortjener ingen hjelp. Anonymous poster hash: cf7f3...0e6
Gjest 5 andre Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 (endret) http://apovet.se/katt/avmaskning/axilur-vet-oral-susp-10-receptfritt/ I følge prdusenten kan den brukes av begge. Men hvis du har kjøpt tabletter som er beregnet på en svær hund, kan det bli litt vankelig å gi rett dose til katten. Ser at Axilur er det samme som Panacur. Den doseres med 250 mg pr 5 kilo kroppsvekt i 3 dager. Har du kjøpt tabletter på 500 mg. Blir det 1/2 tablett pr. 5 kilo. Hvor mye veier katta? Endret 13. september 2015 av 5 andre
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 http://apovet.se/katt/avmaskning/axilur-vet-oral-susp-10-receptfritt/ I følge prdusenten kan den brukes av begge. Men hvis du har kjøpt tabletter som er beregnet på en svær hund, kan det bli litt vankelig å gi rett dose til katten. Ser at Axilur er det samme som Panacur. Den doseres med 250 mg pr 5 kilo kroppsvekt i 3 dager. Har du kjøpt tabletter på 500 mg. Blir det 1/2 tablett pr. 5 kilo. Hvor mye veier katta? Katta er nok 4-5 kg. Det er delestrek på tablettene. Men for sikkerhetsskyld kan jeg få veid hu i morra.(ute nå) Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 9147b...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Og det tror du jeg ikke har gjort? Står ingenting om det der. Lurte bare på om det er stor forkskjell på innholdet i den til hund kontra den til hund/katt. Tablettene kan jeg dele om de kan gis til pus. Anonymous poster hash: 9147b...fbc "Og det tror du jeg ikke har gjort" - hva slags svar er det? Håper du strever fremdeles, du fortjener ingen hjelp. Anonymous poster hash: cf7f3...0e6 Et helt normalt svar på et teit spm! Som alle andre normale folk leser jeg ALLTID pakkningsvedlegget FØR medisinering om det så gjelder mennesker el dyr. Anonymous poster hash: 9147b...fbc
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 ja, det kan du. Har gitt samme markkur til hestene og katten, funket fint Anonymous poster hash: 9debe...a2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå