Gå til innhold

Kan ormekur til hund gis til katt også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ormekur kjøpt i sverige til hund. Men pus må også ha. Kan pus få samme?(bare litt mindre)

Anonymous poster hash: 9147b...fbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

les pakningsvedlegg

Anonymous poster hash: cf7f3...0e6
Skrevet

Og det tror du jeg ikke har gjort?

Står ingenting om det der.

Lurte bare på om det er stor forkskjell på innholdet i den til hund kontra den til hund/katt. Tablettene kan jeg dele om de kan gis til pus.

Skrevet

Nei, drontal kan ikke det i alle fall.

Anonymous poster hash: 56a1f...924

Skrevet

Har alixur

Hi

Skrevet

Lurte bare på om det er stor forkskjell på innholdet i den til hund kontra den til hund/katt. Tablettene kan jeg dele om de kan gis til pus.

"Og det tror du jeg ikke har gjort" - hva slags svar er det? Håper du strever fremdeles, du fortjener ingen hjelp.

Skrevet (endret)

http://apovet.se/katt/avmaskning/axilur-vet-oral-susp-10-receptfritt/

I følge prdusenten kan den brukes av begge. Men hvis du har kjøpt tabletter som er beregnet på en svær hund, kan det bli litt vankelig å gi rett dose til katten. 

Ser at Axilur er det samme som Panacur. Den doseres med 250 mg pr 5 kilo kroppsvekt i 3 dager. Har du kjøpt tabletter på 500 mg. Blir det 1/2 tablett pr. 5 kilo. Hvor mye veier katta? 

Endret av 5 andre
Skrevet

http://apovet.se/katt/avmaskning/axilur-vet-oral-susp-10-receptfritt/

I følge prdusenten kan den brukes av begge. Men hvis du har kjøpt tabletter som er beregnet på en svær hund, kan det bli litt vankelig å gi rett dose til katten.

Ser at Axilur er det samme som Panacur. Den doseres med 250 mg pr 5 kilo kroppsvekt i 3 dager. Har du kjøpt tabletter på 500 mg. Blir det 1/2 tablett pr. 5 kilo. Hvor mye veier katta?

Katta er nok 4-5 kg.

Det er delestrek på tablettene. Men for sikkerhetsskyld kan jeg få veid hu i morra.(ute nå)

Tusen takk for svar :)

Skrevet

"Og det tror du jeg ikke har gjort" - hva slags svar er det? Håper du strever fremdeles, du fortjener ingen hjelp.

Et helt normalt svar på et teit spm! Som alle andre normale folk leser jeg ALLTID pakkningsvedlegget FØR medisinering om det så gjelder mennesker el dyr.

Skrevet

ja, det kan du. Har gitt samme markkur til hestene og katten, funket fint :)

Anonymous poster hash: 9debe...a2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...