Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Tips til hva man sparer mest på? Anonymous poster hash: 7003c...3af
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Ingen som har vært der? Anonymous poster hash: 7003c...3af
Gjest Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Leker er billig. Begynne å planlegge til adventskalenderen kanskje? Du må nesten vite hva du bruker mest av her i Norge, som kan være billigere der nede. Vi alle har foskjellig smak og jeg handler Zipperposer feks, mens du kanskje ikke bruker dette
dragonmom Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 jeg kjøper klær. har kjøpt babyutstyr. leker er billig og ting til hjemmet
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Harrytur? Ingen verdens ting, så lenge du ikke tenker pol- og tobakksvarer. Jo, du kan kjøpe smågodt! Norsk mat er billig, så hvorfor ikke handle mat lokalt. Anonymous poster hash: 14f42...156
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg bruker også mye sånne zipper poser, så det var er godt tips!!! Leker blir det nok også mange av 👍🏼 Hi Anonymous poster hash: 7003c...3af
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Harrytur? Ingen verdens ting, så lenge du ikke tenker pol- og tobakksvarer. Jo, du kan kjøpe smågodt! Norsk mat er billig, så hvorfor ikke handle mat lokalt. Anonymous poster hash: 14f42...156 Smågodt er faktisk en skuffende greie på Ullared. De har et veldig lite utvalg av slikt. Dette er ikke svenskehandel på samme måte som man ellers foretar seg i Sverige... Vi var der en tur i sommer siden vi likevel kjørte forbi på vår vei fra Danmark til Sverige. Vår opplevelse var at leker og barnetøy er bra å kjøpe der. Vi kjøpte inn masse barnehagetøy som feks regntette votter, luer, et reservesett med regntøy og barnehage-klesskift og slikt. Ellers synes jeg utvalget i butikken var rimelig uinteressant, men helt greit. Dere finner sikkert masse der, men det er lurt å ha peiling på hva ting koster i Norge før dere drar. Det var definitivt ikke alt som var verdt å kjøpe der etter min mening. I TV-serien kjøper jo folk mengder med fryseposer, oppvaskkluter og såpe/vaskemidler og slikt, så det er sikkert billig uten at jeg kikket nærmere på det må jeg innrømme. Det er også en stor skobutikk utenfor selve GeKås som hadde et bra utvalg av sko. I tillegg er det et Panduro Outlet der hvor man kan nok kan gjøre noen funn dersom man er interessert i hobbysaker. Anonymous poster hash: 3e609...016
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Leker er langt billigere der så når jeg reiser er det i hovedsak dette og såper jeg kjøper. Pleier å handle inn et lager av bursdagsgaver til barnas klassekamerater, mye å spare på dette. Kjøper også julegaver og bursdagsgaver til barna mine og de i slekta som skal ha. Mye annet billig der også men jeg har litt vanskelig for å komme på ting å kjøpe til voksne/store så orker stort sett ikke gå å lete etter ting til disse når jeg er der. Ellers så varierer det jo mye hva butikken inneholder og hva de selger veldig billig. Grunnen til at de er så billige er jo at de tar inn ting i store bulker og det er jo da ikke de samme tingene som blir tatt inn hele tiden. Så det kommer jo an på hva jeg trenger for øyeblikket og om det er billigere der. Mat utvalget der er ganske lite så mat ville jeg planlagt å handle i en annen butikk om du skal ha dette. Anonymous poster hash: a60f7...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå