Gå til innhold

Har så lyst på et barn til med barnefar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har et barn, og ønsker meg et barn til med samme mann. Vi er ikke sammen nå, men vi begge ønsker oss et barn til.

Jeg spurte han forrige uke om han ønsket seg et til snart, men da fikk jeg til svar at han selvsagt ville ha en til i fremtiden! Han spurte meg også, rett etter, om jeg ville ha en til.

Men tror dere at han kunne tenke seg et barn til med meg da? Når jeg fikk et slikt svar fra han??

Åhh, jeg kunne ikke tenke meg barn med en annen mann... ☺️

Anonymous poster hash: 31fa3...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ganske spesiell må jeg si....

Anonymous poster hash: 80c3f...f10
Skrevet

Ja, jeg er veldig spesiell! Godt at det er noen av oss også.😀

Anonymous poster hash: 31fa3...c68

Skrevet

Kunne du tenke deg å være sammen med han da? Hvis ikke kan jeg ikke skjønne hvorfor du vil ha enda ett barn med han...

Anonymous poster hash: a0ff7...8e4

Skrevet

Spør direkte da vel! Vet hva du har å forholde deg til i det minste, selv om mange vil se på det som uortodokst ;)

Anonymous poster hash: 2cc72...ec9

Skrevet

Ja, hvorfor ikke sette enda et barn til verden, attpåtil planlagt, uten foreldre som bor sammen.

Skrevet

Ikke bry deg om de perfekte hønsa her inne. Jeg forstår deg godt. Jeg venter nr 2 med samme mann. Vi er fortsatt sammen da. Hadde det blitt slutt hadde fortsatt nr 2 vært med denne mannen. Det snakket vi om under en slitsom periode etter at førstemann ble født. Vi bestemte oss for at dersom forholdet IKKE holdt var det uaktuelt å ikke gi sønnen vår ekte søsken. Nå holdt vi sammen og har det veldig bra, men uansett.

Spørr han rett ut hva han tenker om at barnet deres får et helsøsken.

Anonymous poster hash: 4ce40...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...