Gå til innhold

Dere i Ringsaker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva stemmer dere og hvorfor?

Anonymous poster hash: 9c786...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal for første gang stemme Arbeiderpartiet. Ønsker ikke å endre noe som fungerer 😊

Anonymous poster hash: 70824...16a

Skrevet

Stemmer Arbeiderpartiet. Ingen grunn til å endre på det som fungerer så godt.

Anonymous poster hash: a3451...966

Skrevet

Senterpartiet, men stemmer på Anita Ihle Steen som ordfører. Valget mitt står hver gang mellom SP og AP, men samtidig har jeg mest til felles med SP. Men nå er Anita Ihle Steen en super ordfører, som jeg er skeptisk til å skulle bytte ut, så synes hun kan fortsette som før :P

Anonymous poster hash: 9b605...341
Skrevet

Ringsakslista! :)

Anonymous poster hash: 02030...f73

Skrevet

Hvorfor?

Skrevet

Hvorfor?

Fordi det er partiet jeg er mest enig med i flere saker.

Er du usikker på hva du skal stemme så anbefaler jeg deg å gå inn på ringsaker-blad.no og prøve den "valgomaten" de har.

Skrevet

Hvorfor?

Fordi det er partiet jeg er mest enig med i flere saker.

Er du usikker på hva du skal stemme så anbefaler jeg deg å gå inn på ringsaker-blad.no og prøve den "valgomaten" de har.

Ringsakslista kom på 5. plass, så jeg holder meg til opprinnelig plan. Arbeiderpartiet, hvorfor endre noe som fungerer så godt!?

Skrevet

Hvordan kan dere si at det sittende styret fungerer så godt? Det er søren ikke lenge siden de gamle fikk fjernet tvkanalene fordi oppussing av Brummunddal sentrum kostet for mye, og eneste grunnen til at de fikk de tilbake var fordi det ble opprør blandt befolkningen. Eiendomsskatten bare øker og øker for hvert år som går. Det er stort behov for mer eldreomsorg, se bare på Moelv som får fler og fler eldre, mens sykehjem og eldresenter forfaller. Skolene forfaller, se bare på Moelv ungdomsskole som har store bygningsmessige utfordringer uten at det blir tatt tak i. Vi har historien hvor Moelv ungdomsskole ikke hadde penger til å fortsette å ha ansatt en miljøarbeider som arbeidet sammen med problemelevene som ikke fungerte i en vanlig skolehverdag. Dette var et tilbud som har fått mange ungdom til å fullføre ungdomsskolen, men neida kommunen skal spare og da tar man fra de svakeste og bruker en haug med penger for å gjøre Brummunddal og Moelv sentrum penere. Det er rett og slett ufattbart at dere mener at alt fungerer!

Anonymous poster hash: b6c82...d04
Skrevet

Hvordan kan dere si at det sittende styret fungerer så godt? Det er søren ikke lenge siden de gamle fikk fjernet tvkanalene fordi oppussing av Brummunddal sentrum kostet for mye, og eneste grunnen til at de fikk de tilbake var fordi det ble opprør blandt befolkningen. Eiendomsskatten bare øker og øker for hvert år som går. Det er stort behov for mer eldreomsorg, se bare på Moelv som får fler og fler eldre, mens sykehjem og eldresenter forfaller. Skolene forfaller, se bare på Moelv ungdomsskole som har store bygningsmessige utfordringer uten at det blir tatt tak i. Vi har historien hvor Moelv ungdomsskole ikke hadde penger til å fortsette å ha ansatt en miljøarbeider som arbeidet sammen med problemelevene som ikke fungerte i en vanlig skolehverdag. Dette var et tilbud som har fått mange ungdom til å fullføre ungdomsskolen, men neida kommunen skal spare og da tar man fra de svakeste og bruker en haug med penger for å gjøre Brummunddal og Moelv sentrum penere. Det er rett og slett ufattbart at dere mener at alt fungerer!

Anonymous poster hash: b6c82...d04

Og hva synes du jeg skal stemme, da? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...