Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Er dere fornøyd? Sender de faktura med rett beløp, til rett tid, ingen skjulte kostnader osv? Vi har kredittkort og forbrukslån her og der som utgjør en god del penger i mnd. så om vi samler alt til ett stort lån hos Santander koser det oss 2000,- mindre i mnd. Anonymous poster hash: 24440...05f
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Jeg har kredittkort der, har betaling på autotrekk, men aldri kommet noen skjulte kostnader eller noe annet tull, veldig hyggelig kundeservice. Hvertfall når jeg har ringt å spurt om å få ny regning pga den gamle ble borte i flytte stress osv. (Før jeg satte på autotrekk) Anonymous poster hash: db3e0...d29
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Har billånrt der,og er superfornøyd Anonymous poster hash: 5812e...ec4
Gjest Jigglewiggle Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Tråden er ryddet for reklame. JW, brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå