Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg får forskuttert av nav 2200 pr mnd på to barn. Bf er i ny jobb (vikariat tror jeg) kan jeg be nav om ny beregning? Hvis det skulle vise seg at Bf ikke har bidragsevne nå, kan jeg da risikere å ikke få noenting? Det har kommet meg for øre at Bf sliter med endel gjeld som han betaler på, har dette noen innvirkning? Anonymous poster hash: 0d08e...846
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 bidragsforskuddet er beregnet ut fra din inntekt, ikke hans. og tjener du mer enn når du fikk det innvilget er det klart de kan redusere det. dersom du ikke gir beskjed kan de også kreve tilbake feilutbetalt forskudd. Anonymous poster hash: 7a46a...eac
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Ok, det visste jeg ikke jeg er gått ned til 50% stilling, fra 100% pga nedskjæringer hos arb.giver. Tjener neppe mer. Hi Anonymous poster hash: 0d08e...846
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Ok, det visste jeg ikke jeg er gått ned til 50% stilling, fra 100% pga nedskjæringer hos arb.giver. Tjener neppe mer. Hi Anonymous poster hash: 0d08e...846 da burde du iallefall søke om å få beregnet bidragsforskuddet på nytt, kan hende du har krav på høyere forskudd:) Anonymous poster hash: 7a46a...eac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå