Gå til innhold

Dere som har samboerkontrakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dete brukt en mal fra nettet, eller bare skrevet en tekst selv? Er denne gyldig med begges underskrift eller må advokat inni bildet?

Hvis huset står 50/50 på oss i banken, men i samboerkontrakten står det at jeg har betalt 100.000 mer enn han på lånet, så vil samboerkontrakten være gjeldende ved brudd eller deles huset 50/50?

Ønsker å ordne med samboerkontrakt nå som alt er bra, siden vi ikke er gift og ikke har planer om å bli det. Man skilles vel neppe som venner dersom det i fremtiden blir brudd.

Anonymous poster hash: 3364a...ad4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn en kontrakt som passer dere på nettet, de fungerer helt fint. Vi tok en fra "Mine penger" sine sider, den dekker det meste i et vanlig samliv. De er utarbeidet av jurister. Vi fikk 2 vitner til å skrive under ( 2 på jobben). Vitnene trenger ikke å lese kontrakten, men bare bevitne at dere begge skriver under kontrakten. Da vil kontrakten være gyldig, å lik linje som om dere hadde gjort det hos advokat.

Anonymous poster hash: 5bc5e...c40
Skrevet

Til rettskrivningspolitiet: Beklager skrivefeilene... Det gikk visst litt fort i svingene :) Skjønner sikkert hva jeg mener, hvis dere legger godviljen til (om det er mulig ;))

Anonymous poster hash: 5bc5e...c40
Skrevet

Er d helt sant? Kan man faktisk få en helt gyldig samboerkontrakt på nettet?

Anonymous poster hash: f59fe...b42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...