Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg har sydd en del barneutstyr. Har solgt over 50 gjenstander siden jeg startet i januar, hadde nesten venteliste på det mest travle. Nå er det helt stopp. Hva gjør dere i tørkeperioder? Hvor selger dere tingene deres? Anonymous poster hash: acdd0...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Ingen? Anonymous poster hash: acdd0...ebd
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Er tørke hos meg også.men, nå har jeg valgt å stoppe litt pga begynnende betennelse! Anonymous poster hash: 7d0f9...b40
Pigalopp:-) Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Har du prøvd Epla.no? Etsy.com? Diverse facebooksider?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Har solgt via finn, fb og epla, mange forespørsler og neten salg hver gang. Men nå er det null salg. Fortsatt noen henvendelser innimellom, men når jeg sender bilder og pris er det ingen som svarer. Ps: jeg ligger godt under prisene som andre tar for disse produktene (får mye materiale gratis, og syr mest fordi jeg liker det). Produktene er flotte, har fått mye skryt. Så det er ikke der problemer ligger Anonymous poster hash: acdd0...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå