Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hvilke skal dere ha? Er litt usikker. Vi har alltid hatt viking, barn på 7, 4 og 1. Lyst å prøve noe annet nå, var ikke helt fornøyd ifjor. Anonymous poster hash: 4f797...cda
Anonym bruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Ble Viking i år også. Hadde tenkt å prøve noe annet jeg også, men i og med at de var endret litt på, ikke så klumpete og tunge lenger, så fikk de en ny sjanse. Men jeg aldri hatt Viking til ettåring, da har jeg hatt Ecco eller Superfit. Anonymous poster hash: 8580a...a16
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #3 Skrevet 15. september 2015 noen som har prøvd bisgaard eller angulus? Anonymous poster hash: 4f797...cda
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Sverger til Viking Anonymous poster hash: c1d36...0f6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Vi hadde viking i fjor og var ikke fornøyd! De var både våt og kald på bena selv om jeg impregnerte, og skoene brukte dagevis på å tørke. Har tidligere år vært veldig fornøyd. Mulig det var andre vikingmodeller i fjor som var bedre. Vi endte i hvert fall opp med at de stort sett brukte dock boots med ull. I år blir det ecco til minstemann på 2 år, de er lettere og gir bedre støtte. Han han smal fot så da passer de perfekt Jentene på 4 og 6 har høy vrist og er litt bredbent så er usikker på om ecco passer til dem. Har tidligere hatt både superfit, sorel og kamik til de tre minste. Ikke fornøyd. Superfit tålte ikke mye våt snø før de var gjennomtrukket av vann. Jeg savner elefant goretex som de hadde før i gamledager da eldstemann var liten. Bedre sko skal man lete lenge etter Kanskje jeg gir viking en ny sjanse til 4 og 6 åringen. Kanskje de holder mål i år Anonymous poster hash: 08b6e...84e
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #6 Skrevet 15. september 2015 Viking har fungert hvert år på begge barna. Anonymous poster hash: a77dd...dc2
Anonym bruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Har kjøpt viking, som alltid👍 Anonymous poster hash: 7e3d8...98d
Gjest Gul stjerne Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Viking i år, etter at vi dreit oss ut og kjøpte eurosko sitt eget merke i fjor. Ungen hatet dem, de var veldig vanskelig å stramme godt på foten og det likte skolegutten dårlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå