Gå til innhold

Hjelp, bleien lekker om natta... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Pampers Baby Dry (11-25 kilo) til barnet mitt som veier 16 kilo (2 år). Om morgenen har det ALLTID lekket urin, og alt sengetøy må vaskes. Hver dag. Rema 1000 bleier passer ikke lenger.

Hvilke bleier kan jeg bruke? Har vært mest fornøyd med Pampers det siste halve året, men har lekker hver natt i flere uker, så må prøve noe annet... Tips? Noen som opplevde at nettopp denne pampersstørrelsen lakk og at dere fant en anne bleie som ikke lakk om natten?

Anonymous poster hash: d808a...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Coop? Ser at dei har x-large, som sikkert tilsvarar str 6. Har aldri prøvd dei, eldste slutta på junior (5) og yngste brukar maxi (4). Men coop har vi god erfaring med.

Skrevet

Vi skifter bleie hver natt siden han tisser gjennom alt som er. Heller et kjapt skift ved leggetid enn fullt skift på hele senga hver morgen.

Anonymous poster hash: bda67...1cc

Skrevet

Vi har bare brukt Libero og Rema sine, når de lakk om natta gikk vi opp en størrelse. Men barnekropper er jo også forskjellige, så du må vel nesten prøve litt forskjellig.

Skrevet

Vi har bare brukt Libero og Rema sine, når de lakk om natta gikk vi opp en størrelse. Men barnekropper er jo også forskjellige, så du må vel nesten prøve litt forskjellig.

hva er større enn 25 kg?

Skrevet

Coop? Ser at dei har x-large, som sikkert tilsvarar str 6. Har aldri prøvd dei, eldste slutta på junior (5) og yngste brukar maxi (4). Men coop har vi god erfaring med.

Nei, de passer ikke.

Skrevet

Vi skifter bleie hver natt siden han tisser gjennom alt som er. Heller et kjapt skift ved leggetid enn fullt skift på hele senga hver morgen. Anonymous poster hash: bda67...1cc

Kan ikke det siden det er søvnproblemer i bildet fra før. Våkner av ingenting

Skrevet

Drikker han mye rett før legging??

Skrevet

Har du prøvd rema str 6? Libero har opp til str 7, up&go str 8. (Vår sengevæter på 8 år bruker dem, opp til 30 kg tror jeg)

Anonymous poster hash: 89b28...096

Skrevet

Drikker han mye rett før legging??

Ja. Drikker endel. Bleiene lekker ikke om dagen.

Skrevet

Har du prøvd rema str 6? Libero har opp til str 7, up&go str 8. (Vår sengevæter på 8 år bruker dem, opp til 30 kg tror jeg) Anonymous poster hash: 89b28...096

Jeg har prøvd den største fra rema, vet ikke hvilken det er. Kanskje up and go må til ja?

Skrevet

Du får kjøpe tisselaken og kladder da. Og skifte bleie før du legger deg.

Skrevet

Har du prøvd Libero? Pampers lakk på min, men Libero funka.

Anonymous poster hash: 08773...afa

Skrevet

Har du prøvd å ta på to bleier? En vanlig innerst og en større på utsiden? Dette måtte jeg gjøre på min eldste da han var baby, ellers var det garantert vått på morgenen. Prøvde jeg å bytte bleie før jeg la meg på kvelden ble gutten lys våken og vi hadde det gående i mange timer.

Skrevet

Libero up and go, billige bleiene til coop o g kiwi er veldig fine, ALDRI vert lekasje her

Skrevet

Vi bruker bare Libero Up & Go på toåringen (15 kg).

Nr 6 på dagen og nr 7 på natta.

Pampers blir for smal, og lekker alltid her også.

Anonymous poster hash: f2892...02d

Skrevet

Hva med å bruke nattbleier (egentlig for litt større barn)? Vår 4,5 åring veier omtrent 16 kg og har en del uhell på nettene igjen som gjør at det brukes bleie på natten igjen. Dyre, men fungerer!

Du bør også sørge for at barnet ikke får så mye å drikke den siste timen før legging..

Anonymous poster hash: 6600e...7dc

Skrevet

Vi har gått opp en størrelse hvis ikke det funket brukt truse over så bleia holdes på plass, hvis det er gutt pass på at tisser ikke ligger oppover når du tar på bleia.

Anonymous poster hash: 34f51...e64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...